Friday, January 10, 2014

gambar campur aduk...heee


 assalamualaikum sume....salam jumaat yg indah....
heee tu dia...skali update terus nk update hari2 kn...

dah bekpes?? blom??? sudah???
alhamdulillah...

meh la layan gambar santai2 rini
hujung taun lps nyer cite...
sblm aku terlupe kn baik aku tepek jek kt sini...
okeh jom layan...

ni masa g i-city tu ari...g pon kjap jek...teman en.suami ade hal kt sini....nk jmpe org ke ape ntah....x plan pon...die nk g sorang...tp tbe2 die ckp jomla ikot...aku dh la mls nk kuo sbb nk layan maharajalawak mega...jumaat mlm time ni...plus ms tu cuti sek...op kos ramai gile org kt i-city kn...tp begitula klu dh en.suami kata jom...maknenyer jom la...kne ikot...mls ke ape ko kne ikot jugekkk...gitu perintahnyer...heeeeee
ajib dh mcm big boy kn...mayah tu dh knape kn control sngt...hee...

nak tau x aku 1st time dtg sini...walo sebenonyer dkat jela dr umh aku i-city ni...20 men ke 1/2jam gitu la...tp tula...mls...klu tmpt ramai2 ni aku mls sket...tp ok la kagum gak kt sini lampu2 lawooo...tp x main pon dlm ni....sbb kjap je kn...lg pon ms ni dh kul 10 mlm...esoknyer nk g PD  family day blah en.suami...bj x pack lg...so tu yg kt tngk lampu jela...pastu blk...okeh...

ouhh nazhan xdek time ni...die duk kg...sbln cuti sek die jadik bodyguard nenek....so esoknye tu jmpe die kt PD n bwk die blk KL terus la...lg 2 mnggu ni naik sek time ni...

en.badang menahan pokok dr tumbang
eh heee...ampunnn

mayah merajuk time ni...x nk amik gambo...tp n mnyelit jugak...cemane...hehe...sebijik perangai aku ms kecik2 dl...dl aku kekecik time merajuk klu org nk amik gambo...aku pon nk mnyelit...biarla nmpk sipi2 or blakang aku je pon xpe...yg pnting dlm gambo tu aku ade...gitu...kah3....

ajib yg sebulan xdek geng gaduh n main2...sbb abg die kt kg kn...nk main n gaduh ngan mayah ajib ni boring jek....br nk tumbuk mayah dh menjerit menangis....br nk ajak main mayah dh nk kongker sume...mane ajib x boringg main ngan adik die...perempuan begitula...senjata mereka adela jeritan dan air mata....cewahhhhh

mayah masih lg merajuk tp totappp nk bergambo....
gambo gelap2 malap...hahahah...duliks la janji ade gambo
heeeeeeeeee

ok dah jom blk...mama nk packing bj ni oiii...kang klu ade yg terlupe bwk mama jugak korang persalahkn...heh

tinggg...dah smpi siming pol kt PD...kui3...ktorg stay kt ancasa resort teluk kemang PD...sebeno eh ni ghatering kwn2 abg ipar...ktorg menempel jek...so x bnyk gambo la...mls aku nk bwk hp ke camera ke....hari tuk bersantai kn...g dua hari sabtu n ahad...sabtu aku x mndi...tngk derang ni mndi jek...ahad mmg aku pulun mndi gegile...time tu mmg x bwk hp ke purse ke sbb tu x bnyk gambo...sekiannn

budak2 ni aku biar je derang nk berendam brape lame...bkn slalu kn...heeeeeee

dh puas mndi kt siming pol derang nk ke laut plak...air die ermmm pepaham jela ek...tp ok gak la aritu ...bleh la mndi....xdek la kotor tp...heeeeee

lame gak derang berendam ni...lps dh mndi kt laut...terjun blk dlm siming poll...mlm ade bbq tp x joing sngt la...dh kata menempel kn...plus akak ipar n en.suami x sihat...bleh demam plak kn...so lepak bilik jela lyn AIM kot klu x silap....
esok nk blk nsb bek memasing dmam dh kebah....heee

lastly gambo mayah mkn sekerim bubo kacang durian...
sdap kn mayah???...heeeee

ok dah jom wat kje...mslhnyer ade ke kje nyer punnn...hekhek...
xdek kje g crik kje sne...jgn maleh nk tnggu bos bg kje jek taunyer heh *ni aku la yek...korang aku tau summmeee rajin rajin*
heeeeeeeeeeee

ok slmt berwiken korammmm.....

0 comments:

Post a Comment

maceh sbb sudi komen yek...heee