Friday, December 28, 2012

balik kg....umh atok 'J' pulak...hee

assalamualaikum sume...salam hari jumaat...
alhamdulillah dh jumaat dh...kejap jek yek dh jumaat blk...
ade yg cuti ke harini?
cuti panjang sampi nu year ek..pastu sebok nk daftar ank sekolah la hape la...
aku pong x sabo ni...maklomla ank ku si nazhan nk naik darjah 1..eksaited okeh ank dh nk sekolah yg sebenar2nyer...heeeeeee

okeh smlm dh cite psl kenduri aqiqah kt umh mak mentua aku kn...ok lps settle jek majlis en.somi hantar aku blk umh abahku...pastu die blk semula umh mak mentua aku smbung kemas2 n settlekn sume...majlis tu pong kenduri blah petang...so mlm is free...sbb ahad dh nk blk KL...so mlm sabtu tu blk la umh abahku...kena la adil kn...gini la klu kg dekat2 yek...kena bahagi2...mlm tu aku tido umh abah aku...en.somi tido umh mak die...cian die abes kemas sume ntah kul brape...smpi tertido kt umh mak die...cian plak nk suh blk umh abah aku...tp pepagi ahad tu en.somi dh blk la umh abah aku...kata kene adil kn...hiksss

mase tu plak adik badik aku ramai yg blk kg...so meriah la kt umh abah aku...klu x sunyi gak la...maklom la ank2 dh besooo...memasing de kehidupan sndri kn...tp fmily abg aku ade la ddk kt kg tu temankn abah aku....dh tu kami suh abah kawin lg abah x nak...ciann abah...
eh sudahh...x mo sedeh2 meh lyn gambo kami mlm tu bergumbiraa...hekhek...dh lame x blk kg katanyer khennn...heeee

 kemain minah niiii...x padan kecikkk...sore nyaringgg...kuat nanges...tp bile bergaya...kalah mak die ni tauuu...heh...

hamboi kemain si kaesyah pong x mo kalah...siap lentik2 bdn lg ek...kikikikikiki

 ololololo si tomei baby nauraa.....bambam btolll...
kt umh abah aku ms tu ade 2 org baby....naura ngan....

 adha......sebok jek mayah tu nk interpreme...tu muke die x pueh ati la tu die nk bergambo jugak aku x bg...heh

 tunjuk gg rabit die....heeee

 pesen bergambo mayah paling popular....ingat comel letewww....

 ececehhh kekonon x nk tngk kemra...rambut belah tepi...kikikikikiki....
propa sangattt....

 mlm tu derang ni main masak2...best tngk derang main2...memacam menan msk ade...siap dapo la...blender la...cup tea la...siap ade tanah liat derang buat ni

 karipapppppppp....kelim kemain chantekkk...geram okeh nengokkn
heeeeeee

 si malin pembuat karipap...heeee

 tengok tengok....kecik n cumel kn karipap ni...siap kelim tu yg x tahan tu...heeeeee
pastu dh siap kelim2 karipap tu derang kunun2 goreng2 la ats dapo mainan tu...pastu kekonon dh msk derang bg la si mayah ni mkn...
nk tau x...si mayah ni bleh mkn betol2...aku ni x perasan la kn....skalik si malin tu jerit ckp "eiiii mayahhhhhhh nape mkn btol2" skali aku paling muke tngk mayah dh kerut2 dahi pastu die cam luahkn blk tanah liat yg die mkn tu....tp sikit jela die gigit...aku tnya "mayah telan x?" die geleng2 pala jek...pastu die cam geli2 gitu la...hikhik...sabooo jela ankku kan...ni sape yg pedajal ank aku nih...hah? ngaku cepattt....

 lps kejadian tu mmg mayah fobia nk tngk karipap kcik tu...hadoi x psl2..si ajib sebok nk buat gak tp ntah jd ape dienyer tanah liat tu...cam sesuatu jek kn....heeeeee

 kemainnnn kaesyah ngan bear die....ni la ank die klu main msk2 ke pondok2 ke...siap bahasekn mama lg...kih3
lawok lawok....

 yg pompuan main masak2 yg lelaki main bola...buleh...dlm umh plak tu main bola...montang2 umh atok korang luas ekkk...siap main bola lam umh lg ek...x leh tnggu esok pg ke main kt laman...hah? hah?? heh...

muke dh pnat n mngantuk nk susu tp mama die x layan...kih3 kesiannnnnnnnnnnnnnnnn

derang ni klu blk kg mmg tido lmbt...sme la mcm mak2 nyer sbb mak2nyer sebok nk gusip2 kn...yela nk jmpe kumpul sesame bkn snang kn....memasing ngan kje la...life sndri la...tu yg klu berkumpul tu adeeeeeeeee jek cite...heeeeeeee

best kn blk kg...plg best bile memalam tu tido sejuknyerrrrrrrrrrrrr...x yah pasang ekon segala...kipas pong vol 1 jek...kdng siap offkn sbb sejukkkkkk...ketar2 siap men tarik2 selimut ngan org sblh...hekhek....

eh k la...nk kmas2 la...nk pindah tmpt ni...org len dh siap kmas aku x siap lg ni...brg dh la bnyk...padahal br sthun lbh kije sini...heeeeeee

ok la hepi wiken korang...slmt bercutiiiii....isnin dpn aku x cuti....keroje.....keroje......cuti dh negatip....huwaaaaaaaaaaaaa

4 comments:

  1. tu la ko....nanti entry kite same laa pasal anak darjah satu...hihihi...tak sabar nak bace kisah2 anak darjah satu nanti...mesti menarikkan...heheheeh

    aku nampak mayah hepi betul hah ....ramai geng kan....geram lak tgk karipap toet tu heheheehehe.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeeeee itu la psl....x sabo nk apdate gak ni...kah3...dasar....

      cumel kn...sbb cumel la mayah g mkn karipap tu...hukhuk

      Delete
  2. ...windu umh abh....huk2..nk lik kg jugekkkkk.....nth bile ekk ?????
    ~tompokputeh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. bile nk blk kg? taipusam? CNY ? ha pilih2 tarikh
      heeeeeee

      Delete

maceh sbb sudi komen yek...heee