Wednesday, June 27, 2012

ini rupenyer budak yg suke main henset mama

assalamualaikum sume....selamat hari rabu....arini x nk lyn WW la....sbbnyer x reti la nk letak gambo tp x bercerita...hahahhahah
ade org kesah ke ko nk lyn ke x WW tu...ceh...heee

cite mlm td...setelah d siasat2 kerana cerita smlm...*sape x tau sile la refer entry smlm yek...macehh*  kantoila budak yg main henset aku adelah ajib...mmg dh jangke...die jek yg ske main henset aku amik2 gambo...klu nazhan ngan mayah ske layan games jek kt henset aku...tp klu yg tukar2 option dlm henset aku tu nazhan la kot...men tekan2 jek alih2 kang format2 dlm henset aku betukar...kdng ringtone pong bertukar...sakit jiwa ouhh klu dlm tren dngo henset spe la mekak2 bunyik tu kan...alih2 rupenyer henset sndri yg bunyik....buang ms jek aku jeling2 org sebelah ingtkn henset die yg bunyik tp die x nk angkt...rupenyer henset aku ...uhuhuhuh malu sndri....ni sume budak2 ni pnyer keja la nih g rajin sngt tuko2 ringtone henset aku

bukan aku x letak henset aku tnggi2 kat tmpt yg bdk2 ni x leh capai....aku dh letak tnggi2 dh...tp tmpt pling tnggi kt umh aku tu nazhan pong leh capai...cemane...lg 1 kdng aku dh baring2 tngk tv...henset lak bunyik...malasnyer nk bngun amik kan...pastu mule la nazhan or ajib yg jadik mngse suruhan aku tuk amikkn henset aku...klu aku letak lg tnggi kang ssh derang nk amikkn kn...btol x....heeeeeeeeeee

okeh pnjgnyer mukadimah ko kn...bahek lah....
ni die suspeknyer...

mase ni die dh nanges2 sebab aku rampas henset kt tngan die ms die duk ralit godek2 henset aku...tu tangan die tu nk mntk blk la tu...mmg x dapek la yooo...
si adik plak terkedek2 datang nk pujuk abgnyer....alahaiii sayang jugak mayah kt abg ajib yek...walopong kt umh tu bdk berdua ni asik bercakaran jek...mmg x ngam la derang berdua ni...gadooo jek...tp klu mayah nanges ajib yg dtg pujuk...klu ajib yg nanges mayah plak yg pujuk...gitula...ayer yg d cincang x kn putus...cewahhh...
oloh oloh siap lap2 air mata abg ajib yek mayah..
mama nyer sedap2 jadik tukang snap ek...heh
mama : ajib sayang mayah x?
ajib : sayangggggg *terus peluk mayah ketat2*
mayah : yeke????
heeeeeeee
ajib : iyerr mayah....abg ajib syg mayah...muah3
ermm yela tu....time nk tido bergasak jugak berebut nk tido sebelah mama....ko lempang aku..aku lempang ko...uhuhuhuhuhu


so tutup kes la ek sbb dh tau sape suspek yg menggodek henset aku....heeeeeee
aku geram ngan budak ni skang.....sebabnyer
die suke kutil2 kuping2 luka die tu tau....pastu berdarah blk...camne nk cpt baik
mayah oi....kang muke dh x comel le ade parut dikk...mama riso hantaran ko jatuh merundum nnti....heh ke situ plak d pikirkn ek...hikss
tapi tula mayah ni...klu ralit tngk tv ke...ngah myusu ke tangan tu gatal jek nk kutil2 luka die tu...geram btol aku
pastu kena mrh buat moke x bersalah smbil goyang2kn bdn n ckp "nanak lahhhh"
kadang2 siap peluk tubuh n palingkn muke...merajuk la tu....huh

sudahlah...malas mama nk layan...

*eh ade kwn opis en.somi bce blog aku...mase tu en.somi bce blog aku n die tumpang sekaki...die tnya en.somi "isteri bos ni xdek keja ke leh tulis pnjg2 camni" so kpd kwn en.somi yg bce blog aku ni klu ko terbce lg ni aku nk jwbkn yek "eh sukatiaku la blog aku....kau jeles kan" huh (palingmuke)*

4 comments:

  1. hohoho suspek dikenalpasti heheeheh.....ajib rupenye...kene denda ni ekekekeek...suke lak aku tgk mayah dok pujuk abang die tu.....sayang tol ngan abgnye...sian kot tgk abg ajib tersedu sedan nangis hehehhehe...

    mmg ko, kuping tu budak2 ni gatal tangan....tapi tu laa selagi di kopek tak kering selagi tu laa luke je ko....ko titikan sikit tangan mayah tu.....kang berparut2 lak jadinye dok kopek kuping tuh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeeeee hihihih bkn stakat titik...jentik...piat tinga pong udah...tp tu la bile d marah brani plak die hentak2 kaki tnda protes...heh....xdek la aku nk lyn...huuuuuuu

      Delete
  2. heh3....suspek sudaa kantoi...x pe la bio la ajib tu gode2 hp ko sekurang2nye dia tau cra2 mengodam..eh...ala ko pk yg positif je...bdk2 ni klu celik IT mcm tu kn bgos...lagi klu terer men games tenet tu...pick up cpt tau....keteng tu pn dh tau bkk sndri cmptr...gugel tenet cri games sndri tau...games racing ok....kau ado ???? muahahahaha...aku pong x penah men games kok...x kosa...tapi pendedahan tenet kna pantau la kn....gitu........
    ~tompok puteh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh tu br henset...klu tenet x tau la aku...uhuhuhuhuhuhuhu....tu yg mls nk mskkn line tenet....alasan...lg 1 line tenet xdek kt area umh aku...dh lme apply tp x dek lagik...nmpk nau aku duduk kt utan belantara kn...huhuhuhuhu

      Delete

maceh sbb sudi komen yek...heee