Thursday, May 10, 2012

tempat favourite klu nak menyorok....

assalamualaikum sume...dh khamis dh ek...mcm br jek lg nyambut hari buruh...dh 10 mei dh harini...hurmmm...

ok meh kt tengok kt mne tmpt peberet si bdk kcik ni klu nak menyorok...aku pong pelik la bdk ni...die nk menyorok tp duk terjerit2 pnggil org...cam nk bgtau yg die nyorok kt tmpt ni la...slagi xdek org carik die slagi tu la die duk terjerit2 panggil org...heh

kt ne die salu nyorok??

 yee...kat blakang langsir ni la...eh akunyer langsir kn double layer kn..alaa korang sume pong msti sme kn...klu x double abes silau umh aku klu pepagi sbb matahari memancar dr arah dpn klu pepagi...
haa nmpk x moke eksaited bdk ni bile aku jmpe die....die ngah sengehhh tu...tp x nmpk kan??? sbb gelap la gambo nih...heh

 mase aku selak langsir ni die cam terjerit terkujat gitula...nk tnjuk kunun2 die terkujat org jmpe die nyorok blakang langsir ni...aku pong kunun2 sergah "haaaaaaaaaaaa dah jumpeeeeeee" hee bertambah suke la die....kui3

 pastu buat muke x bersalah kan....huh

 pastu mule la abg die join

pastu sowang lg join...heh x kose la mak ko nih nk selak2 carik korang...dh terang2la nmpk kaki korang tu ha....x yah tngk pong tau korang nyorok kt blakang tu...tah pape la....tp si mayah hani tu tetap nk nyorok kt situ n teruja gile bile aku selak n kunun2 jmpe die kt situ...ape2 jela nak oiii...yg penting ko x nanges....bingit tinge mak ko ni...bkn mak ko je bingit..jiran2 mak ko pong same bingit tau...sore ngalahkn ziana zink klu menjerit....heh

dah tu jek nk apdate...ringkas2 jek apdate skang...mase xdek...ceh...heeee

8 comments:

  1. Hahaha mayah ooo mayah... Port nyorok mmg comey.... Muke x nampak tapi kaki ngan perut terkonteng2 nampak hahaha comey gile....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kui3 terkonteng2 ek...hahahha klako la ayat tu...hikss

      Delete
  2. Replies
    1. hhahhahah tau xpe...beza perot bdk kcik ni x boroi jek...eh heeeeeee

      Delete
  3. hahahha..comel jek nyorok situ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan...pastu nyorok molot die bkn reti nk diam...cam nk roboh umah tu ngan sore die pnggl org suh carik die...hohohohohoho

      Delete
  4. heheheehehehe....lawak mayah ni..nyorok tp bg tau...comel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kui3 cumel la sngt...x tenang mak die nk nengok tv...sebok nk lyn crik die...uhuhuhuhuhuhu

      Delete

maceh sbb sudi komen yek...heee