Tuesday, May 22, 2012

bile si mayah hani merajuk....haishhh

assalamualaikum sume....salam 1 rejab...maka bermulala bulan tuk mengganti pose n pose sunat...hah spe2 yg x ganti lg pose tu bek la start skang yek...ramadhan dh x lme jek lg nih....peringatan tuk aku gak...sblm ni asik la duk hold2 sbb kunun2 brestfeeding kn cam x larat nk ganti pose tp padahal sume tu mind set jek....bleh jek klu nk pose pong....ngado2 jek tu...eh ni aku ckp diri aku yek...jgn ade yg tacing2 plak...hikss...



ok ni nk cite psl ank dara aku n si kembar ank akak ipo aku....dl ms si kembar ni kecik leh la nak bezakn sikit mne abg mane adik...la ni dua2 dh montel...muke dh seiras...x tau mne 1 abg mne 1 adik...yg aku tau klu yg manje n kuat nanges tu si ahmad furqon iaitu si adik...klu yg steady cool jek tu si ahmad fayyad iaitu si abg....tp tu pong kdng2 konpius2 x tau mne 1 furqon mne 1 fayyad....ssh tol nk mnyebut nme derang nih...dh la ank2 aku pelat2 lg....tergeliat lidah memasing nk nyebot name si kembar ni...




hai sye la fayyad....eh ermmm furqon...eh heee...(alamak sowi mak ngah x leh nk beza lg la korang berdua ni...heeeeeeee)




eheh bolat tol mata die pndang kemra enset aku...nmpk x bdk kecik gedik kt sblh die tu...ms ni die khusyuk tngk tv...baring jauh sikit time ni




ok dh start dh tngn die nk menggapai si kembar nih




ok dh start pegang2 bdn si kembar ni...pastu die leh cubittttt si kembar ni....nsb bek aku pasan....die geram kot tngk si kembar ni bdn lg demok dr dia...hikss




pastu start raba2 dahi kembar ni...pastu mula la pgang2 mata dia...pastu pe lagi die cucuk la mata si kembar nih...haish nsb bek la kembar ni rilek jek kedip2 mata x nanges...ok aku rs ni si fayyad la sbb die cool jek...klu si furqon msti dh nanges dh...hahahhahahahahha bleh gitu men rasa2...siyes mmg aku x leh nk bezakn lg si kembar ni mne abg mne adik...eh kdng mak die pong konpius la...hahahhahah camne tu...




heh dh kena mrh pe lagi...mlalak la die...cemek2 muka...ingt lawo le nanges gitu....die skang ni dh pndai mngaruk klu aku pgang si kembar tu...yela kdng mak kembar tu ngah susukn yg sowang lg...pastu yg sowang lg nanges...so aku tlg la pgangkn...pujuk2...ehhh bdk kecik mayah hani ni bleh plak jeles...nanges beria...pastu x mo ngan aku...duk pnggil2 ayahhhhhh ayahhhhhh ayahhhhhh...pastu bile aku nk dukung n pujuk siap palingkn muke lg...haishhh...memule aku x tau knape die jadik camgitu...kt umh x pnah plak die buat pangai camgitu....bile en.somi ckp kt aku "die jeles kot awk pgan si kembar tu" aku br...ooo ye kot...sbb dr td aku asik kelek si kembar ni jek...dh tu si mayah hani ni kn dh pndai berjln berlari sume...xkn aku nk dukung2 die plak kn...dlm umh kott...klu kt luar tu lenla cite....huuuuuuuuuu



jenuh gak la nk mujuk die ni...bg susu x nak ape x nk...aku mandikn die jirus air pong die leh melalak2 x hingat....mmg x mo langsung aku pgang....mmg majuk gile la...terpakse la ayah die take over....heh...lps2 pada tu klu die nmpk aku br nk kelek si kembar cpt2 die dtg kt aku n ddk kat pangku aku....nmpk sngt kejelesan die kan...heh...ank pompuan mmg camgini ke??? heee



sekiannn......

5 comments:

  1. sedapnya nama... furqon dengan fayadd... hensem laks tu..geram rasa nak picit2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee kan...putih melepak...yg sowang lg ngah nyusu x dpt amik gambo...heeeee

      Delete
  2. ha ha ha...mayah jelesssss.....pandai die jeles kan...tau la tu populariti dah menurun hahaahaha..... kelako tgk gelagat die dok kebek2 si hensem tu...dah le putih melepak, chubby lak tu, tu yg mayah geram tu kot.....

    sedap la wey name bb kembar tu...aku suke fayyad tu...nanti kalo no 4 dpt boy leh laa aku tiru...dah dekat2 name ngan dayyan ...so mcm serasi bersame gituuuu hiihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhah tau xpe...sblm ni kn die bb paling kcik sume duk usha2 die...skang sume duk usha2 si kembar so die rs tercabar la kot...tu sbb die jeles...hikss...

      hekhek...hamboi dh planning yg no 4 ek...bleh jek...tiru la...maksud die pong elok tp aku dh lupe pe maksud die...sile gugel sndri yek...sekian

      Delete
  3. comelness bebudak kecik dalam ni ;)

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee