Friday, February 3, 2012

kenape mama buat mayah nanges...huuuuu

assalamualaikum sume...salam pg jumaat....ish rsnyer mcm br jek aku apdate tuk cite hari jumaat...ni dh jumaat blk...mmg cpt ms blalu...cpt jugak ank2 aku membeso...kdng rs cam x caye jek...kdng rs cam ish cptnyer...x puas nk rs die cam baby lame2




ok melalut sudahhh...ni nk cite psl si kecit sumayyah hani ni...mkin beso mkin ngegade pangai die...mentang2 die kcit skali...gegurl plak tu...tp gegurl yg ganas la...hohohoho....dh tu ske main ngan abg2 die kn...ganas le die....tp aku akn pastikn die membesor menjadik pompuan yg ayu n sopan...insyaallah...cewahhhh...hikss...




bdk ni kn skang ni pantang klu ape yg die nak x dpt...mulela buat pangai...golek2 atas lantai la...lembik2kn bdn la...pastu yg paling x thn tu bab die melalak....suara die...huiii 1 tmn leh dengo....bbsitter pong salu ckp camtu...klu die nanges....mmg leh jadik kengkabut 1 umh nk diamkn die....tp klu aku la...bese aku bior jek...kang klu aku lyn mkin menjadik plak ngengade die...tp die ni plak klu tngk aku x lyn kang die diam la...die mmg nanges x lme...bkn jenis bdk slagi x dpt slagi tu die nanges...bkn....die tngk gak reaksi org sekeliling xpecialy mama n ayah die la...klu mama n ayah buat bo lyn die diam sndri la...hikss...




tp salunyer en.somi msti lyn die...x ske dngar ank nanges bising2....msti die pujuk...sme ade die bg bnde yg bdk ni mntk or die buat jelingan maut bg bdk ni diam...hiksss




ni gambo suspek lam cite nih...heee gambo kabur??? ha ah mmg saje amik cenggini...hikss....ms ni ayah die g men futsal...mls aku nk ikot...pns kt dlm tu...lepak lam kete jek ngan bdk ni....leh lyn novel...heee...pastu aku rs alaa x bestnyer...boring la...meh kt buat bdk ni nanges...hahahhahah...aku mmg ske buat die nanges...sbb ske tngk moke die bile nanges...bleh gitu...hikss
die dh jeling2 sbb aku kaco die nk men stereng tu....pastu aku saje mrh2 die...kengkonon x bg die men stereng tu....die buat muke cebik2 memule...pastu aku mrh2 mrh n mrh lg sbb aku tngk die x nanges pong...die ni mmg ssh nk nanges klu aku mrh...sbb die x tau lg nk beza aku ni mrh ke or nk gurau2 ngan die...yg aku plak slagi die x nanges mmg aku akn buat smpi die nanges...hahahhah mak camni pong ade kn...hiksss
pastu die dh start...huk...huk...huk.....


huwaaaaaaaaaaaaa...yes yes yes...misi berjaya...hahahahhahahahha



oloh2 ciannyer die...hahahhahah...die dh nanges aku bior jek...hikhik



moke mntk d pujuk...heeeeee...tp x lme la...x smpi ati nokkk...ank sndri kn...dhla ko buat die nanges...pastu ko bior jek plak..sblm apak die kluo n ko kne mrh bek ko pujuk die...spe suh buat die nanges....heeeeeeeeeeeee




alaaaa snang jek nk pujuk die nih...angkat die...peluk die smbil belai2 manja die...mmg snyap la die....oloh2 mmg manje dak kecit nih...heeeee hihihih



ok dh snyum blk dh.....walo air mata still bergenang....hikss



ok sayang...mama mntk maap k...mama mmg ske kaco syg mama nih....sbb ske tngk die nanges2 manja....nanges manje xpe...jgn nangis2 meragam yg smpi mama x tau nk watpe...hikhik...




ok...sbenonyer mama rindu kt dia nih...cian la blk kje jek die dh tdo...pepagi nk g kje die lom bngn tdo...huhuhuh....nsb bek esok dh coti...4 ari straight lak tu...leh kt bergolek2 smbil berjln2 mkn angin...yeyyyyyyyyy insyaallah...




u olls g mne??? any plan??? smoga ape yg d rancang berjln lancar n selamat hendaknyer...aminnn....dah tu jek nk cite...babai....

9 comments:

  1. ksiannye dia..mama buli dia ehh..hehhe
    intan pun mcm tuh..klu pegi mane2 ker ape ker..dorang nangis bagai ker..intan buat bodo jek..mls nak layan..dorang ngan kite ngengade lain macam..klu kat umah pengasuh..relex jek..geram rase.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohohoho btol3...x leh nk manjekn sngt....nnti lenkali die tau dh klu nanges msti dpt...huhhuh...so klu die nanges ngade2 biar jek...pepandai la die diam sndri...hiksss

      Delete
  2. mama zalim..sbenonye mama cubit hanoe kn??kan??tp malu nk tulis lam blog kn?kn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahah mne ko tau ni...alaa mcm la ko x pnah buat kn...eh heeeeeeeeeeeeee

      Delete
  3. Alahai siannya mayah....nakal tau mama nie...mengalir air mata dia...tp kan sy pun selalu buat mcm tu..bair dia nangis lama2 br pujuk..ehheehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kn kn...cam cumel jek tngk die nanges tu...hahhahahhahha

      Delete
  4. Grrrr.. geramnya tengok budak kecik yg comel ni... Suka tengok gigi dengan toncit dia.. cute sesangat..

    ReplyDelete
  5. Aduh..mcm2 peel ank ni.sy pun png kpla dgn karenah ank sulong.. Blh kena drh tgi klu mcm ni.huhu

    ReplyDelete
  6. bawak evo ke makwe?? kerlass kau dik...

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee