Monday, January 30, 2012

swimming time...heeeeeeee

assalamualaikum sume...dah mkn dah???de ms sikit ni nk apdate laju2...ade org br start kje arini ek..jem x jln??? aku x tau sbb aku g kje arini naik komuter...lengang jek komuter pg td....ke sbb aku tido so x tau keadaan komuter camne pg td...eh opss...heee


ala xdek mende sngt nk apdate...nk smbg cite berholiday kt PD jek...bleh?? bleh la yek...sementelah de ms free nih...heeeee hihihihi


layan dl gambo minah kecik nih...

oloh oloh moke mntk simpati nk mandi same2 ngan org len tp mama die buat deekk jek...mama die sebok meng BBQ kn sgala mcm hidupan laut la time ni....mkn lg penting dr mandi pool tu okeh...heeeeso si kecit tu bleh tngk jela org len bergumbira d dlm pool ituww...heee si nazhan n ajib yg asik main lumba2 berenang sape yg smpi dl...tp berenang pki pelampung ape la maknenyer...klu berani x yah pki pelampung la....lalalalalalla...mau tenggelam ank2 aku kang...pool ni dalam gak la...paras dada aku klu x silap...so bdk2 mmg kne pki pelampung la klu yg x pndai berenang tu...sekiann si apak menjadik jurinyer....bdk berdua ni berlumba siap men tarik2 pelampung lg x nk abg or adk smpi dl ke garisan penamat tu....punyerla nk menang kn...snggup bergado lam air...menang bkn dpt hadioh pong...lahaiii la...moke sedeh x dpt mandi...aku pnggl pong die buat deek jek...majuk lah tu...heee ok perati gambo2 ni ek...memule elok jek die mengintai dr tirai kamar...eh slh...ni dr tirai dapo nih...eh kt sini xdek tirai la..tingkap adela....heee...smbil ngintai2 smbil jerit2 mntk spe2 angkat die bwk mndi pool skali...cian kan...heee hah tngk...dh berani main angkat2 kaki sblh cam nk terjun ke pool tu... hah tngk dh terlepas sket dh kaki die tu...terkangkang2 die nk lpskn kaki die tu...aku tngkkn jek..tkot gek die terterjun ke kn...apak die pong sibuk lynkn abg2 die tu haa.....

dan akhirnyer sbb aku dh x smpi ati tngk die buat moke sedey nk mndi x dpt...aku pong campakla die dlm kolam tu......

*

*

*

*

*

*

*

n dptla die berenang2 bebas seperti abg2 die jugakkkk....

sekiannnnnnnn.....hiksss

ermm tu jek nk cite...nk smbg kje...lunch hour dh abes...babai...heeee

2 comments:

  1. jeles* nyeee....
    nak ke sini gaks...uhukk..

    syiok tul tak ya share2 pool kan..hehe

    ReplyDelete
  2. wahhhh...terernye adik kecik ni terjun..hahhahahaha...

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee