Thursday, December 8, 2011

macam2 la pangai budak2 ni kan...heee

as-salam sume...heee

ni nk cite psl pangai ank2 sdara aku la...termsk la pangai ank aku yg kecit tu skali...heee

ni cite ms g umh akak aku kt mlaka ritu...time ktorg ngah sebok borak2 lam blk ank darez akak aku...tngk la si malin ni ha...beria klik2 ngamik gambo org....mcm2 gaya die buat...dh mcm photograper pro la plak...hikss...ni klu papa die nmpk nih...eh tp papa malin xdek kt sini...duk nun kt dubai mencarik rejeki....tp walo die x mgkn bce blog aku ni tp jiran die a.k.a joyahsport msti bce blog aku kn...eceh perasan...weh joyah...sejak duk obersi sumbung ko eh...huh...eh heeee hihihihi...


ok smbg...meh tngk gaya si bdk malin ni ngamik gambo....

*

*

*

*

*

*


amacam de gaya x? heeee...bersungguh amik angle dr atas katil
hamvoiii mata kemain tajam nk fokus kununnyer kn...hikhik....skang die lg terer dr aku nk guna kemra godang ni...eh op kos la kn...dh tentu2la kemra ni mama die yg pnyer...mstila anknyer terer....mamanyer dh terer ke blom gune kemra godang ni x tau le aku...hikhik

pastu kn aku x dngo pong sore si sumayyah ni...aku pong g la luo nk menengok apela ank dara aku tu buat duk snyappp jek kn...skalik...hekhekhek...die ngah naik moto ghupenyer...tp x gerak2 plak...apesal agaknyer kn....
ooo moto die rusak kot sbb aku nmpk pomen ngah btolkn moto die...heeeeeee
sape plak pomen nyer tu kn...
ce teka ce teka ce teka...
*
*
*
*
*
*
*
*

kui3 si muiz ghupenyer...ank akak aku yg bongsu...hahhahahah...die siap amik skrudriver okeh g mskkn lam punat skrew kt moto tu...ekceli moto skuter ni muiz yg pnyer tp si sumayyah ni dh buat reta die plak...org len x leh naik...mmg die la yg kongker...org len nk naik dia siap terjerit2 marah beria nih...sore dh la nyaring...skt tinga dngo...huhuhuhuhuhu


teruk ke rosaknyer tu muiz??? beria duk putar2 skrudriver tu...hikhik...yg bestnyer bleh plak si sumayyah tu tnggu jugak x gerak2kn moto tu...hahhahah klako tol la....dhla rambut serabai...ni dh mlm...so aku x toncet la rmbut die...kang die x lena tdo duk tergaru2 kpala nk tanggalkn getah tu...heee


sekian cite psl bdk2 ni....

13 comments:

  1. keh keh keh ...mcm2 aksi hah..tegelak2 aku bace tau....bile tgk gambar moto kene pomen tu lagi laa lawak....patut le moto tak jalan2 yeak heehehh


    kalo kat umah ku ni, si godang aku tu selalu si mia yg buat main..ntah mcm2 gambor die snap...naik juling bijik mate nak delete!

    ReplyDelete
  2. seronoknya...
    terhibur tgk gelagat anak2 ni kan..ade je benda nak dibuatnya..kalu tak buat kita terhibur,buat kita naik geram..keke

    dari dulu berangan nak anak ramai gaks.
    tapi buat masa sekarang tuk saya,kalu dua pun da cukup hepi..

    ReplyDelete
  3. Salam..

    Amboi.. ada gaya penembak gambar profesional suatu masa nanti

    ReplyDelete
  4. amboiiiii..bagaya skan dia amik gambar..styla la dik..;)

    ReplyDelete
  5. @lieyalatif

    kui3 klako kn...hekhek

    aku xdek kemra godang...tp ank jantaz aku gune enpon aku duk snap2 gambo memacam...naik juling gak aku nk mendelete...x delete kang pnuh la memory card aku...huuuuu

    ReplyDelete
  6. @ashra

    mmg seronok...ank rmai ni riuh umh...dh rezeki ALLAH bg ank ramai kn...alhamdulillah...yg pntg kt jg amanah ALLAH tu sebaiknyer...x kirela ramai ke sikit ke kn....insyalllah...heeeeee

    ReplyDelete
  7. @Nida

    salam..
    tu la psl..dl kt kekecik nk pgang kemra kodak pong x berani...bdk skang kemra dslr tu slmbe jek die wat memain kn...heeeeeeee

    ReplyDelete
  8. @intan_blur

    heeeeeeeeeeee.....dh salu tngk mama die buat...mne la die x ngekot...hekhek

    ReplyDelete
  9. hamvoiiiiiiiiii (tiru ko)...
    kemain lagi... kecik2 dah teror pakai dslr. kita dah bangka baru berpeluang... hehehee...

    ReplyDelete
  10. @InaAchik

    uhuhuhuh tau xpe kn....bertuah btol bebudak skang ek....

    ReplyDelete
  11. wak pon nak tengok gambar kemra godang tuuu jugakkk... eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

    ReplyDelete
  12. Hamvoiiii(tiru jgk)...kemain ko meng post kan ank dara haku nye aksi ek..kemain kan...dia kalo dpt dslr aku mmg cenggitu..aku yg riso takot jatuh...adehaii...dia mustila ikot mama nye...sume nak try...nk beli...heheh papa kasi fulus ajerk....hiks...

    Klako nengok si bulu mata lbt tu wat mata pejam2 tu kn..adehh geget kang bdk kck tu...hiks...

    Dh la..pnt nk komen..tggu n3 psl FD plk la..hiks...

    ReplyDelete
  13. kalau citer pasal keletah bebudak, mmg tak berhenti...hehe

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee