Thursday, December 1, 2011

hari jumaat yg amat bermakne......

assalamualaikum sume....salam hari jumaat...pagi ni rs syahdu n hepi sngt...hiksss

hari ni hari jumaat yg amat bermakne pd aku n en.somi krn pd tarikh 02/12/2005 aku telah sah menjadi isteri kpd suamiku...dan harini genapla 6taun usia perkahwinan kami...syukur alhamdulillah...

thank you ya-ALLAH krn mempertemukn jodohku dgn suamiku...dan mngurniakn kami ank2 yg comel serta sentiasa dlm lindungan-MU ya-ALLAH...


semoga kebahagiaan ini kekal selamanyer....amin insyaallah....

143734

sekeping gambo knangan d hari persandingan kami...ngeh3

jgn gelak...jgn gelak...snyum xpe ye....heeeee

*

*

*

*

*

*

*

*

*


merah kn lipstik aku...klu bleh d ulang kembali ms ni nak jek aku tuko kaler lipstik tu...heeee

bile tngk gambo nih mulela kluo ayat "bilela aku nk kurus blk cam br2 kawin dl kn" hikhik


akhir kata doakn kebahagiaan kami kekal hingga ke syurga....amin insyaallah....

psst....jap lg klu rajin aku wat entry psl hari persandingan aku ek...ngeh3 ngengade kn...

10 comments:

  1. kikiki..nk glak jugak..tp joyah prefer gambo yg baju kaler lg 1 tu..kaler silver ke gold ea?hiks..

    ReplyDelete
  2. wahhh...kaler aku lebih kurang je ngan ko ye. ahaks! cincin tunang pun same ye... hehe.aduii

    ReplyDelete
  3. @joyahsport

    hahahhah muncul plak ko nih joyah...ko x tdo ke...waktu dubai ni bkn pepagi bute ke...hikss...ingt plak ko bj kawin aku ek...hah nntila next n3
    kui3

    ReplyDelete
  4. @liza aziz

    kt kn sehati sejiwang...eh hee...tp konyer bj lg gojes la...maklomla taun 2011 hikss

    ReplyDelete
  5. hepi aniberseri tuk ko ...
    kelasss ko rozi....

    hehehee....

    klu ksu yang post gmbo kawen ksu lg korang terkejut...hahaha...
    n mesti ingat pinjam badan sape tah...

    nape x nampak masa liza kawen ri tu eyh...g belah muor ke...

    ReplyDelete
  6. @CiKPuaNLawA

    heeeeee hihihih post jek k.sue nk gek ai tngk gambo kawin yu tu...hee...x g pong la majlis liza...blk kg...hukhuk

    ReplyDelete
  7. pn ecam, nk request kt sini nih..suh la liza update blog..nk tgk gambo kawen..hee..

    buleh??

    ReplyDelete
  8. @joyahsport

    ceh sabooooooo jelah...yelah kang aku suh die apdate yekkkkk...heeee

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee