Thursday, December 1, 2011

gerak gerak gerak khas.....

salam sume....heee dh msk bln doblas ek...dh hujung taun dh...kejapnyer rs....hermmm

tu title tu bce dlm tone lagu dlm cite gerak2 khas tu ek...

kesahnyer...ank2 bujang aku ni bile d tnya dh beso nk jadik ape...klu x d jwb nk jadik askor...msti die jwb nk jadik pulis...heeeeee

peh tu mmg le bnyk pistol2 menan kt umh tu...ade yg ben10 la...laser2 la...senapang patah la...senapah gajah la...eh x tu aku auta jek...hikss...tp bnyk yg jenis pistol2 la....eh en.somi kata mainan berbentuk pistol yg mnyerupai pistol original tu x leh d jual ek...abes nape aku tngk belambak jek kdai2 jual pistol menan cenggini ek...uhuhuhu...yg pasti pistol2 ank aku ni xdek dienyer peluru ke ape ek...sume aku dh buang...hahahha motipnyer?? derang ni ske men tembak2 lam umh...kdng2 terkena adk die yg kecit tu pastu melalak...cian kn...x pong kena kt aku...penah kena kt dahi aku okeh...mnyirap jek rs...huhuhuhuh

amacam de gaya inspektor sahab x...mne die jmpe topi pulis tu ntah...heeeeeverangan verangan....budak berdua ni shari x main tembak2 x sah...mcm2 gaya plak tu derang buat...ada gaya kuak lentang la...lompat tikam la...eh tu nme kuih ek...hikhik...kdng2 bantal2 kt umh tu derang buat cam kubu plak lg...nsb bek lps main derang kmas...dh tau dh klu x kemas kompom mama die nih bertukar jadik ijau....ngeh3 ms nih ajib jadik pulis...nazhan jadik penjahat....kdng klu penjahat dh kne tngkap siap tngn kne ikat kt blakang lg...hikhik...sabooo jela...eh tp nk tnjk kt dlm gambo nih terselit si kecit baju fink kt blakang tu kan...dia pong sebokkk nk main...bile abg2 die lari ke blk blakang die pong sebookkk ngekor...tp merangkak2 la...bile abg die lariii ke ruang tamu die pon cpt2 merangkak lajuu ke ruang tamu...kdng2 abg2 die nih bertembung ngan adk kt ruang tngah2...pe lg berdentum la...pastu nanges...uhuhuhuhu ciann asik kene langgar jek si kecit tu...heeeee pastu dlm perjalanan ke dpn ke blakang tu ape yg die jmpe sumeeeeeeee msk lam molot...mmg kne sapu umh hari2 la...klu x ade jek bnde bdk tu msk lam molot...tu nth mkn ape la tu kt blakang tu duk diam2 kn...bile aku mrh sengeh2 tnjuk gg kapak die...haishhh saboo jela...

dah tu jek nk cite....hikhik...meh kt smbg nyanyi lagu gerak2 gerak khas.....hekhek

6 comments:

  1. ewah....
    ensem skali abg polis ni =)

    ReplyDelete
  2. amboi...kemain lagi tuan inspektor nie...siap dgn topi polis tuuu...mmg real betul hah....he he he....betul tu, kalo lieya pun lieya kuarkan peluru2nye...kalo tak siap laa si kecik jadimangse tembakan peluru sesat wakakaakakak

    ReplyDelete
  3. @lieyalatif

    kan kan kan??? klu x si kecik si maknyer la jadik mangsa...sob sob sob...heeeee

    ReplyDelete
  4. wau encemler... memang daer gaya dahtu..

    ReplyDelete
  5. @Cho Zila

    heeee hihihihi....ade gaya mutu samy ke...eh heeeeeeee

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee