Wednesday, December 7, 2011

anakku sumayyah.........

assalamualaikum sume....sihat arini?...ni nk cite psl ank manje aku ni ha...pangai die sejak dh umo setahun ni kan...dah x mcm gegurl dh aku tngk...sbbnyer??? dr segi mainan die mmg x lyn la menan msk2 ke...doll2 ke...yg die herankn menan otoman,kete,moto ngan ben10....korang rs sbb pe??? mstila sbb pngaruh abg2 die tu ha....die tngk ape yg abg2 die main pastu die ikot la...




bile ms coti time aku nk kmas2 umh aku mmg suh nazhan selaku abg yg sulong tlg tnggk2kn ajib n sumayyah ni...aku letak derang kt dlm bilik pastu aku letak suuume menan dlm tu mmg la derang duk diam2 dlm blk tu main2....aku dngo la gak kdng derang tu main jerit2...bile aku intai nmpk la derang main tembak2 la...gado2...bile aku intai nk tngk sumayyah main ape...haa tuu die....same naik ngan abg2 die...siap ngah pgang pistol lg duk tembak2 abg die...abg die plak siap blakon mati la pulak bile dh kne tembak....uhuhuhuhuhu




pastu cr abg2 die gurau2 ngan sumayyah pong mmg ganas la...stakat kne smackdown ke...kne hantuk kpala ke mmg dh biasa dh...dl2 nanges la jugak bile sumayyah ni kena...tp skang ni dh mcm alah bisa tegal biasa la plak...rilek jek moke die bile kne smackdown ngan abg2 die....dh brape kali ntah aku dh ckp ngan abg2 die...."adik ni gegurl...bkn boy...x leh main ganas2 ngan adk" smpi aku dh x larat nk ulang bnde yg sme....uhuhuhuh




sbb tu la bile smlm tu aku dh bleh toncet rambut si sumayyah ni aku hepi la...hrp2 die jadik la sopan santun bile rambut dh d toncet cam bdk gegurl yg len...hikhikhik...harapannnn...ngeh3




ni gambo aku snap mlm td....aku tngk apela yg die duk ralit duduk khusyuk smbil molot ngomel2 tu kan


ermm sebokkn main otoman ngan kete abg die ghupenyer....uhuhuhuhu...apsal wat moke camgitu???


sebok la mama ni snap2 gambo kite...


elllehhhhhh
apsal wat mata gitu??? heh...abaikn bantal golek tu ek...tu bantal bucuk si nazhan...gile beso bantal bucuk die ek...eh terbgtau plak...sowi abg an...heeeee

kt umh tu bnyk jek skirt2 die yg x terpakai lg...smlm aku tngk ade yg dh x muat lg dah....mslhnyer die kn x tau jln lg kn...bile aku pkikn skirt n panties die kang bile die merangkak2 mulela die jadik bahan abg2 die....mmg kne gelakkn jela sbb nmpk panties die time merangkak tu kan...sbb tu aku pkikn sluar jek...snang die nk bergerak...tp pastikan bj tu kne yg berenda2....biar nmpk cam gegurl...hikss...kne jg btol2 bdk kecit ni...dh la sowang jek gegurl...eh yeke sowang??? hikhik


dah tu jek nk apdate...tahpapentah...heeeeeee

6 comments:

  1. ye ke sorang?hehehe..mana tau kan....
    rezki lagi nanti =p

    da ilang da toncet die ye..

    ReplyDelete
  2. insyallah ada rezeki lagi nanti..

    ReplyDelete
  3. keh keh khe ....same ko tema blog kite ari ni....ko dgn kisah anak gegurl main ala2 boboi...yg aku lak, si boboy jadi mangse si gegurl ekekeekekek.....

    mmg macam2 ragam budak2 nie.....sonok melayan...

    ReplyDelete
  4. @ashra

    ihihihi...yela kn mne tau de rezki lg...bleh dpt 2boy 2gurl ke kn...amin...heeee

    tp kne tnggu tiga ni beso dl kowt...hekhek

    ReplyDelete
  5. @atty's


    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  6. @lieyalatif

    2 la psl...dilema aku ade ank sowang gegurl n ko yg de sowang boboi...hikhik...klako...

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee