Friday, August 6, 2010

rajinnyer abg a'an.....

salam jumaat sume.....
yey arini dh jumaat...ptg ni nk blk kg...
horeyyy horeyyy hip hip horayyy....hekhek

arini nk story mory psl ank aku...

mlm td ms aku sidai kain kt luar kepelikkan blaku...
salu klu aku sidai kain ank2 aku sebok ngekor kluo gak.. nk men beskal la...
nk jmpe geng basikal die la...al maklum la seharian dieorg dh kt umh pngasuh
blk lak dh mlm...mne de ms nk jmpe geng2 basikal kn
tp aku pelik pesal bdk berdue tu x sebok2 nk ngekor aku kluo gak
ok xpe settlekn koje aku pastu ms aku msk umh tngk2

nazhan : mama abg lipat baju....
aku : eh bagusnyer ank mama ni...ghajin...ghajin...ajib x tlg ke??
nazhan : ajib x yah.....ajib kcik lg

wahhh bgs2...meh lyn gambo abg a'an lipat bj ek...heeeeeee

ghajin ank mama...sblm lipat terbalikkn sluo dl...bagus2...

a'an : mama dh la ma...jgn amik gambo abg lg....abg nk lipat bj lah....
aku : eh mama bukan amik gambo abg...mama ngah sms ayah lah
padahal duk klik...klik...klik skali ngan flash mmg la kantoi ngah amik gambo die
tngk smbil palingkn muke die muncungkn molot tnda protes...hihhiihihi

gigih tol abg a'an ni....de org ckp aku dera ank aku....eh aku x srh pong ek die lipat bj2 die tu...
sbb klu die lipat kang mmg aku kne lipat blk sbb die lipat klu sluar...sluarrrr jek...klu baju...bajuuuuu jek...aku plak ske lipat sepasang2 bj n sluo....snang nk carik bile nk pki nnti...x gitu???

a'an : mama ni sluar jim *jeans* abg kan??? esok abg nk pki buat blk kg...
aku : yelah bangggg...pki lahhh...

hasil lipatan abg a'an....heee bagus bagus bagus..ade kemajuan...sblm ni die cam keronyok2 jek bj sluo tu n tindih2 kn...skang dh nmpk dh die lipat elok sket...heeeeeeee

ajib x abes2 ngan tpon die..bkn gheti nk tlg abg a'an lipat bj ek
ajib : ayah ktne??? ayah work ek...ajib akit pala la yahhh.....
ngadu ek...sebenonyer ekau ngado2 je kan?? huh

ajib : mama mik gambo ajib maa
aku : ok snyum nmpk gg skang...
ajib :heeeeeeee
aku : mama suh snyum nmpk gg bukan pejam mata lah
huh

bj2 tu nazhan nk lipat sume tp aku ckp x yah la jam dkat kol 10mlm dh...ms tuk titon.....skalik die ckp

nazhan : mama abg lapar laa...abg nk mi grng bleh?
aku : aduii mne nk carik mi grng mlm2 nih...ayah xdek lak....kdai dh ttp...megi grng bleh???
nazhan : bleh lah ma
aku pong g la wat megi grng...dh siap...
nazhan : mama abg nk mkn bnyk2...nnti leh gemok mcm mama...
*aduhh stetmen menusuk qalbuuuu*
aku : yelah mkn la bnyk2 biar gemok mcm mama *sob...sob*

aku pong x nk la kn org ckp mak bapak gemok...ank kuruss jek...x bg mkn ke ape...
huhhuhuhu nyampahz.....

33 comments:

  1. hahah mcm otomatikje, buakka gigi mata tutup...

    ReplyDelete
  2. nk berbesan ngan ko leh? hee...

    ReplyDelete
  3. kih..kih...jahat tol ayat a'an yang last tu...

    ReplyDelete
  4. ghajen btoi anak bujang nie...baguih2....leh masuk list calon2 menantu nie.. :P

    ReplyDelete
  5. @♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

    2 la alhamdulillah...hrp2 kekal smpi bile2...amin

    ReplyDelete
  6. @suamihanyisterizuki

    die ngengade jek tu...sblm tu ok...aku nk snap jam2 tu la die ttp mata...huh

    ReplyDelete
  7. @joyahsport

    alaa ko suke kn sebenonyer...eh tetibe...hihihi

    ReplyDelete
  8. rajinnyerrr.. baguih baguih .. ehehe

    ReplyDelete
  9. hehee best la weyh dah ada pembantu
    tapi ayat last dia tu memang mengancam sgt2..
    ko jadi idola dia la.. ^_^

    ReplyDelete
  10. statement nak jadi gemuk mcm mama tu mmg terasa pedihnye..he..he..he.. mesti kau tak lalu nak mkn meggi goreng tu sekali kan???

    ReplyDelete
  11. hahaha..kelakar la anak2 ko rozie..anak dah bsr2 senang la sikit..kalo masih baby ni lain lak ragamnye..tp leh buat kita gelak sorg2 kan..

    ReplyDelete
  12. @en_me

    baguih kanss...*eheh dh terikot plak* heeeeeee

    ReplyDelete
  13. @Adlina Husaini

    huhuhu nantila lps aku bslin akan ku buktikan aku leh selim...huh...huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  14. @gismo82

    hahhahahha x lalu??? eh mkn tetap mkn beb biopong atiku bagai d robek2...kui3

    ReplyDelete
  15. @qistinamy

    hahahah tau xpe...ko tnggu la ank ko beso sok sebok la die nk tlg ko bsh bj la...sidai bj la...msk2 la...hihihihihi

    ReplyDelete
  16. pandainya lipat baju :) nuha boleh harap amik baju ajer :p

    ReplyDelete
  17. @e.l.i.s.s.m.i.e

    alaa nazhan ni umo dh 4 taun...nuha br 2 taun kn...no wonder la...yg pnting die de usaha nk buat kn??? hikhik

    ReplyDelete
  18. rajinnye abg a;an...sejut perut mama dia..meh dtg umah untie tlg unti lipat kain plak..

    wah statemnt yg last tu xmenahan..he he he

    ReplyDelete
  19. @Softtouch [Hanim]

    buleh cukop bulan bayo upah kt mama die ni ek...kui3

    yee rs terkesima skjap ngan stetmen die...huhuhuuh

    ReplyDelete
  20. izinkan aku gelak sketika ngan stekmen anak ko tu... dhn pesanan:~jgn sentap ngan anak sendiri... hahhahahaha...

    ReplyDelete
  21. klu lipat kain tu org kata mendera anak... aku nak tau la mcm mana org mcm tu bela anak gak nye?... normal la tu... kan ke kemahiran hidup... at least bila diorg dpt adik baru nnt, kerja2 Mama tak la teruk sgt... :)

    ReplyDelete
  22. ahaha..statement memang menyayat hati..ahahha...sian ko...

    rajin..dah pandai lipat baju..gud boy..

    ReplyDelete
  23. suatu hari nanti ni..memang menjadi jejaka pujaan wanita ni...bertuah bakal isteri...

    ReplyDelete
  24. @Iena

    ayat ko ek...gelak laa....uhuhuhu...jgn sentap ngan ank ek...baheklah...uhuk

    ReplyDelete
  25. @ejaMaria

    btol3...cian mama die nih...hihihihi

    ReplyDelete
  26. @Queen

    xpela aku redhooo nokkk...huhuhuhu heeeeeeee

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee