Wednesday, August 4, 2010

hidupku d selubungi misteri........

salam sume...
dh tngari br tingat nk update blog...

ape yg misterinyer??? ermm ntahla de sumting yg menggangu
tp hrp2 bnde tu syoh2 cpt g jauh2 dr aku...wat aku seriau jek....
en.somi sile jgn g otosen lg...sye takot...hekhek
mcm la die bce blog aku...skang die bizi xdek ms nk bce blog bini die...
tp leh plak bdk opis die de ms bce blog aku ni ek...felik...felik...

arini dh rabu..esok khamis pastu jumaat...
en.somi amik coti jumaat n isnin...
nk ajak lik kg sempena nk smbut pose ni...pe lagik klu bukan nk mkn2 ngan fmily kn...
fmily aku mmg de buat gathering sabtu ni....best2 moga2 sume ke doblasan adk badik aku sume dpt blk berkumpul....buat BBQ...msk2...mkn smpi lebam...
sbb rye lom tentu leh jmpe...turn rye len2...umh mertua n kg halaman sndri....

tp aku de mslh...coti dh abes sbb asik amik EL n g checkup...
klu coti dh abes bos mmg x approve la...walopong leh unpaid tp kne bnyk soal sket ngan bos
klu coti de lg leh apply online jek...
tp klu coti dh abes sile ngadap muke bos klu nk coti...ouhh tetibe takot...huuuuu

lom cite coti nk rye lg....coti sblm berslin lg...
help...help....

korang2 yg de coti terlebih2 x abes tu passing la kt aku nih....huuuuuuuu

klu buat moke camgini dpn bos agak2 bos approve x coti aku....hukhukhuk

36 comments:

  1. konfem approve cuti ko,, sbb sangat comei ...
    hehehe
    selamat bermakan2 ...
    hehehe

    ReplyDelete
  2. cuba la try tgk...kot2 bos kesian..hehehe

    ReplyDelete
  3. nak coti rupanya ..
    tak cukup buat muka macam tuh,
    kena buat lagi sememeh ..
    lagi bagus kalau ada hingus meleleh...
    sedut 5-6 kali.
    muahaha

    ReplyDelete
  4. cuti aku sendiri tak berapa nak cukup nak passing kat ko...

    ReplyDelete
  5. pasal moth tu lagi ke ..
    nape die kaco ko lagi ke...

    ReplyDelete
  6. @Kancilbiru

    adoi...kesian ke....dh la moke bos aku garanggg...tatotttt

    ReplyDelete
  7. @LiNda

    hahahhaha hohh gitu ek...ko pnah wat ek...kui3

    ReplyDelete
  8. ala ko skang kan berbadan dua..kompom bos bg...bos kite kan baik org nyer..lg pon dia tau bukan de keje pon...n lg satu bukan gaji dia yg kena tolak kan.....heheheh...sabo eh...bos bagi tuh ..pegi je la mintak...

    ReplyDelete
  9. @eima

    die kaco ketenangan tdo aku...serammm...serammm

    ReplyDelete
  10. weols xde cuti...mmg duk rmh sajork so camne nk pass cuti kt uols..?? huhu

    ReplyDelete
  11. @irfanvsirhas

    huuuuuuuuuu hrp2nyer la ek...hukhuk....nk ryee...eh tetibe plak

    ReplyDelete
  12. @Hezesuze

    alahai kakkkkk jelesnyer duk umh jek ek....hukhuk

    ReplyDelete
  13. ape yg misteri nih? ape ni? ape ni?

    ReplyDelete
  14. ek eleh, sonang jer.. nanti ko beranak jer kt ofis.. kiter ramai2 leh amik cuti anto ko gi spital.. volleeee?

    ReplyDelete
  15. owh... tak dapat nak nolong eh...

    ReplyDelete
  16. bestnya ada fam gathering..ada makan2...samalah sy cuti pun nk nyawa2 ikan dah..nk cuti pun skrg berkira2..takut ada yg ckp blakang plak..
    kalu buat muka mcm tu mesti approve..blum ckp lg dia dah bg approve dah..:)

    ReplyDelete
  17. aku nak jual coti aku... satu hari RM1000.. amacam..ada mahu... he..he..he..

    ReplyDelete
  18. die buat pe kat ko .. huhuhu
    pasang la cd ngaji ke ape ke ...janji hati tenang je tido tuh ..

    http://mysweetzlife.blogspot.com/2010/08/mrsecam-tgk-nih-belalang-pelesit.html

    ReplyDelete
  19. @en_me

    adoiii bleh pulak ek....amik kesempatan dlm kesempitan...huh

    ReplyDelete
  20. @Softtouch [Hanim]

    br nk bukak molot bos dh ckp "ok2 sye approvekn" wahh indahnyer dunia...hekhek

    ReplyDelete
  21. @gismo82

    ceh mata duitan btol ko nih...huh

    ReplyDelete
  22. @eima

    stakat ni xdek yg siyes la...tp seram2 gak lah...dh buat dh...huuuuu

    ReplyDelete
  23. cheqna masih ada cuti 31 hari..nak???
    lalalalala

    ReplyDelete
  24. @cheqna

    erhhhh jelesnyerr jelessss *smbil ketap2 bibir* huuuuu

    ReplyDelete
  25. rasa macam nak coti doblan jugaklah...

    ReplyDelete
  26. wah saspen ni..momok kacau ke...

    ReplyDelete
  27. @peah @ peps

    kui3...momok??? lebih kurang la...hikhik

    ReplyDelete
  28. hmm.. leh ker komeng Teman appear ni??cam tak leh jer.. cam dak rozi tak approve jer.. xpe.. Teman komen jer la.. dulik aper ngan lozi.. huahuahua..
    Deme melantak ler skuat hati.. nanti dan pantang,terliur ler deme hehehe...

    ReplyDelete
  29. @bain

    ape komeng2 deme2 nih....ai x phm lah...ahaks

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee