Tuesday, August 24, 2010

dah beso nk jadik ape???.....

*dlm erti kata len...cite2 la....huuuuu*

salam sume...muning...muning....
bngn wehh korang ni pg2 dh terlentok dpn pc.....heeeee
eh pepagi lak aku hapdate ek....
ermmm ngah tnggu koje nih...mne ntah x smpi2 kt meja aku nih....
smlm kata nk bg arini....nk mntk kang mcm kurang sopan lak
*ceh ko hingat ko bos ke org nk jmpe ko bg kje....ko la yg kne mntk*
eh spe yg ckp tu???? huh

mlm tadik ngah syok2 aku lepak lps buke...
skalik aku ckp "ajib amikkn remote tb"
ajib pong "bahek tuan" smbil wat tabik spring...
eh perli ke ape...tau la aku mem beso kt umh kn...ahaks...

yee die buat gaya camgini...huuuu nazhan pong buat gak tp time aku nk snap die lari lak...huh
nazhan skang x ske amik gambo...x ske intepreme....ngeh3
ajib jela snggup layan mama die yg gile menghambik gambo nih...heeeee

pastu aku sje la tnya.....
aku : ajib dh beso nk jadik ape?
ajib : puhlis
a'an : ajib nih...abg la yg nk jadik puhlis...ajib jadik otoman kosmos lah...
aku : ???????

pastu
aku : a'an nape nk jadik puhlis
a'an : abg nk tngkap org jahat...
aku : oooooo org jahat tu camne??
a'an : yg cam resakse yg lwn otoman kosmos tu....
otoman kosmos laaaagikkkkk...huh x abes2...

pastu g dapo jap buat air susu anmum aku....
skalik budak berdue tu sebok nk ngendeng2...memule aku bg sesudu sowang...
skalik asyik la dieorg tu nak...nak...nakkk...x nk bg tp x smpi ati lak...
padahal dieorg br lps minum susu....totap nk ngendeng susu anmum aku
sdap kot ek...aku klu x peknen xdekla nk minum2 susu nih...x lalu nokkk....heeeee

skalik aku ralit tngk tb tbe2 br pasan si ajib ni hirup sndri air susu anmum aku tu...sabo jeklah...
skang ni gitu la...pantang nmpk aku buat air susu anmum ni laju jek dieorg beratur dpn aku nk ngendeng2 sket....pastu bile en.somi tnya "eh xpe ke budak minum susu tu...tu kan tuk ibu2 mngandung jek" eh br aku terpk...ha ah la...agak2 bhye x ek??? ayokkkkkkk

26 comments:

  1. aku kecik2 dulu nak jadik penyiasat, dah besar jadik 'sihat' plak.. huhuhu..
    entahnye ko, susu pregnant ko bagi anak ko, terlebih zat la plak kang..

    ReplyDelete
  2. anak sy pun suka ngendeng2 nk susu anmum tu tp sy xkasilah..takutla plak ..tp xtau bahaya ke tak..bg sikit2 oklah kot...

    ReplyDelete
  3. kehkeh keh ..tegelak aku tau tang tabik tu.....ingat kan perli, rupenye mmg cite2 nak jadi polis..awal2 hah dah dipraktikkan.....heheeheheh...comel lak bile dibayang2kan heheeheheh

    senasib kite ni...lieya kalo wat susu enfamama, yg sibuk ngendeng si mia mija laaa....sebok jek...eh tapi kan lieya minum enfamama ni tak best ar...pas ni nak tukar ar anmum ke mamil ke....

    ReplyDelete
  4. @blurr33

    hoohh ko nk jadik detektif conan la ek...kui3 pttla siap bli kemra bagai..

    aku ilang ingatan lak tu susu peknen...kui3

    ReplyDelete
  5. @Softtouch [Hanim]

    uhuuuuuuu skang aku dh x bg dh....aku buat susu tu time dieorg dh tdo...huuuuuuu esok aku nk tnya doc de kesan ke x kt budak2 klu minum susu tu ek...heeeeeee

    ReplyDelete
  6. @☆ lieya latif ☆

    enfamama x pnah minum la...tkot x leh tlan...anmum jek aku leh minum...tu pong yg perise cokelat...klu yg bese bluwekkk x lalu wehh...heeeeeeee

    ReplyDelete
  7. comeynye ajib nyer tabik..hihi kecit2 dah pandai, tau nak jadik apa ek.. bagus..

    ReplyDelete
  8. @LiErOSe~QiEmi

    heeeee kompem la ade mentornyer...klu x...xdeknyer die tau puhlis tu ape...heeeee

    ReplyDelete
  9. xpe... khasiat lebih kalau bebudak minum anmum ko... hehehe

    ReplyDelete
  10. baguslah cite2 nk jadik polis...
    sama2 membanteran penjahat mcm otomen kosmos..
    ngeeee...

    ReplyDelete
  11. ayoookkk...ahaha...tak tau la...tapi setau nik tak elok..wallahualam..tapi entahla..takpe kot......ahahahahha

    ReplyDelete
  12. @sLEEping BEauty

    hahahahhahah...skang aku pong dh terjebak kne tngk otoman kosmos tu...kui3

    ReplyDelete
  13. @Queen

    huuuuuuuuu dh stop dh...x mo amik risiko...huuuuuu

    ReplyDelete
  14. xper, nnti jadik subur bebudak tewww.. ahaks

    ReplyDelete
  15. ecam nie bkn stakat mam besau (tp sobab deme mmg besao,kira blhla).. bahkan lbh mirip pegawai pemerintah.. General.. xgitu ecam...

    ReplyDelete
  16. @bain

    kui3 aku beso de isi lam perot...ko beso de isi ke lam perot tuh??? hikhik......ape gitu2...huh

    ReplyDelete
  17. comelnya ko dek..err ada makcik yg solo...tak puasa ke..

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah ada jugak yg nak jadik polis..jangan bila kita tanya dia kata nak merempit..tak ke pening..hehehe...

    psst:..sori ya akak jarang komen, bukannya tak singgah tp x boleh komen..malam2 baru boleh akak tinggalkan jejak kat sini..

    ReplyDelete
  19. @joyahsport

    vatte rrumbu narelekek.....ngeh3 x psl2 ek

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee