Tuesday, August 3, 2010

ajib mengganas.........

salam slase...
eh dh slase ek...begitu pantas ms berlalu....
huuuuuuu....

nk cite psl ank aku si ajib tu
x tau la ape pesen die umo dh 2taun lebeh ni ske mengigit lak die...
dh la gg tajam2...gg dh pnuh lak tu...
mangsanyer??? kompem la abg nyer si nazhan....
aku nyaris2 gak nk kne gigit tp tngn ku pantas menepis.....
kui3

salu klu time bergadoh rebut menan klu die kalah kompom die akan geget nazhan...
x kire la kt tngn...bdn...kaki...mne2 yg smpt die geget la...
klu x dpt geget nazhan die geget org yg plg dkat ngan die
contoh mama or ayah die la...
pnah gak kne tempeleng ngan ayah die sbb geget kaki ayah die...
nsb bek ayah die tempeleng x kuat...tu pong dienyer terguling2 mcm la kne terajang....blakon pandai tu....huuuuuuuu

smlm ms ngah 3g ngan ayah die....ms die ngah ckp2 ngan ayh die tetibe nazhan rampas tpong tu n ckp ngan ayahnyer
akibatnyer 'nyettttt' die gigit blakang bdn nazhan
geget ngan spnuh ati lak tu...menjerit melolong la si nazhan...
hasilnyer??? ni hah

nmpk cam merah jek kn...tp sebeno eh smpi tersiat sket kulit nazhan tu...
pastu de kesan gg kapak si ajib tu...
lps geget die buat muke x bslh...
nazhan dh nanges guling2 dh...
hadoiii x tau dh nk buat camne...

mcm2 hukuman dh aku buat
--> dh rotan tapak tngn die -- x jln
--> bg motibasi -- kjap jek insapnyer
--> letak dlm blk gelap -- 5menet jek duk diam
--> jegil2 mata n bg jelingan maut -- die leh sengeh2 smbil buat muke kiut....ceh

so wat to dooo???? pehlis bg idea camne nk buat bg ajib ni x geget org....
cian la kt nazhan salu jadik mangsa....
tkot pasni die geget ank org len kt umh pngasuh tu jek...
huuuuuuuuuuuuuuu

37 comments:

  1. uishhh merah ha bdn...hurmm susah gak kan bdk2 nih...nak pukul anak...erkkk sowii, hany pon takde jalan nak di bagi...;)

    ReplyDelete
  2. kau pakaikan pelindung gigi yg org tinju pakai tu..so kalau dia gigit tak sakit..he..he..he..

    ReplyDelete
  3. alahai ciannye abg dia kene gigit..dia geram agaknya tu..mmg kalu dia gigit kita secara otomatik ter pukul dia..tindakan refleks gitu sbb anak sy pun mcm tu dulu..agaknya nk asah gigi dia kot..sy dulu tiap kali dia gigit budak kat taska sy akan marah dia or suruh cikgu dia marah dia lah..bg dia takut..

    kalu kat umah sy tepuk sikit mulut dia tp jgnlah sekuat ati plak kang bengkak mulut dia tu..lama2 hilanglah dia gigit org..

    ReplyDelete
  4. ape kata ko gigit dia balik ....
    confirm melalak jugak ...
    hehehe...
    idea yg kurang bernas ...
    piss !

    ReplyDelete
  5. ish ish ish...ni perkara serius ni...takut kat taska ajib gigit kawan die lak kang....mau bermasam muke ngan mak2 yg lain kan.....

    tu laaa.....susah gak nak buat camni kan.....kalo jenis lieya ni mmg rajin jek sebat heheeheh....harap2 dpt jumpe jalan penyelesaian yeak....ajib tak mo geget2 lagi...cian abg tuh..

    ReplyDelete
  6. ek eleh senang jer.. manjer sangat.. buat jer adik baru wat ajib.. nanti dier insaff lar tewww.. ahaks

    ReplyDelete
  7. @♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

    mmg...org ckp ank kedua klu laki mmg grng n ganas ke??? ntah cam btol jek...huuuu

    ReplyDelete
  8. @gismo82

    ha ah ek bijak bijak...gud idea..heh

    ReplyDelete
  9. @Softtouch [Hanim]

    hooh yeke...cam tempeleng2 manje molot die ek...okeh nk buat la...riso gak klu die geget bdk len...kang x psl2 mk bpk bdk tu saman aku lak...huuuuuuu

    ReplyDelete
  10. @sLEEping BEauty

    kui3 ko nih klako lah....tp ok gak...mlm ni aku try buat...skalik en.somi aku lak tempeleng aku..cane??? huuuuuuu

    ReplyDelete
  11. kiranya ajib la lebih kuat dari abang dia...?
    brutal gak yer...

    ko gigit balik... boleh?

    ReplyDelete
  12. @☆ lieya latif ☆

    2 la yg risonyer...geget ank org...abg die plak jenis gembeng...sket2 nk nangeh...adik usik pong nk ngadu ngn aku...adk plak jenis ganas...siap men sepak2 abg lg...aduilaaaa

    ReplyDelete
  13. @en_me

    amboi en.me...mcm snang jek buat adk ek...insyaallah la adk die kuo bln 11 nih....mmg rsnyer sbb manje sngt la ni kn en.me kanss...hekhek

    ReplyDelete
  14. adoi saketnya kena gigit.....ganaz btoi..hehehhe...

    ReplyDelete
  15. @maslinamansor

    yee abg die mmg lg soft tp bkn aww2 ek...huuuuu abg die nmpk lg melindungi ajib la...sbb abg kn...ajib ni jek x tau la ikot peel spe...aku dl ms kcik bdk baik...wakakakakak....nk try la geget die blk mlm nih...hihihihi

    ReplyDelete
  16. @PuRpLeLiCiOUs LoVe

    klu dh smpi berdarah n tersiat kulit mmg skt la kans...huuuuuuuuu

    ReplyDelete
  17. tengok shopom atas tue ..

    akak terbaca ' Salam sales' hahhaahah

    ReplyDelete
  18. @Nieza Ishak

    ceh nmpk sngt hanya sale dlm otak ek...kui3 tau la mega sale dh start

    ReplyDelete
  19. hahaha..sama la ngan ajim anak aku tu rozie..tp syukur la..skrg x lagi..ko nak x petua aku ni?bila dia gigit je, ko terus tampo sikit kat mulut dia..jgn kuat sgt..tp bagi dia rasa sikit..1 lg, ko ckp la sakit..buat2 menangis..mesti dia x buat lg..mmg memula tu susah sikit nak ajor dia..tp tiap kali dia nak buat, ko buat2 la tunjuk nak tepuk mulut dia tu..syukur..anak aku dah ok..dulu sama ngan anak ko..tp ayahnye lah yg selalu jd mangsa..

    ReplyDelete
  20. sat nak gelak dulu gelagat dua beradik nih hihih..
    tingat time gaduh ngan adik dulu, lagi hebat,siap taekwondo silat semua kuar

    *tengok citer nanny911 kat tb tu..kalau nakal diorang grounded budak tu..biar dok dalam bilik..pastu dah cool skit pergi cakap dgn dia elok2, slow talk mcm org dewasa..then budak tu lama2 dah tahu, kalau buat salah, kena grounded n sapa pun tak kan layan sampai minta maaf

    ReplyDelete
  21. sebenonye ajib tu nk perhatian ko la in.....dia kn tau x lma lagi nk de adk...nk manja2 sgt dh x leh kn...bese la ank ke2 mmg gitu.....terejal cket...tapi ganas2 tu pn dlm hati ada taman tu.....hihihi
    ~ tompok ~

    ReplyDelete
  22. @qistinamy

    hoohh yeke...tampo sket ek...okeh kang aku wat...hihihhi salu budak ske gigit ms nk tumbuh gg sbb gusi dieorg gatal kn...ajib ni plak gg dh pnuh br sebok nk gigit org....huhuhu baheklah blk ni aku terai...hihihihi

    ReplyDelete
  23. @Adlina Husaini

    hahahh yelah dl kite kcik2 pong salu gadoh smpi bertumbuk ek...hee

    bab grounded dlm blk dah buat...tp x lme laa sbb si abg pujuk aku suh bukak pintu cian kt adik die duk dlm tu sorang2...x smpi ati aku nk kurung lme2..pastu ajib tu plak klu dh buat slh siap salam aku cium tngn n ckp sowiii...tp tu la kang die buat blk....cane...huuuuu

    ReplyDelete
  24. @cinta

    hahhah ko nih tetibe lak....bezanyer ank aku tu org...edward tu drakula...grrrrr....huuuuuu

    ReplyDelete
  25. @Anonymous

    hhahahah yela k.g....tau dh die mmg nk perhatian tp adoi kdng2 stress nk lyn...blk koje dh pnat...ni aku dh suh mr.ecam tu x yah otosen lg...x larat woo nk lyn peel ank2nyer sowang2 dh la aku ni dh mcm 9 bln dh...kang blk kg ko tngk ek betape gedabaknyer aku...ngeh3

    ReplyDelete
  26. ala tesian nye c abg ...
    anak aku pun dulu suka mengeget ..sbb aku suka geget die ...
    tp skrg nih slow dah .. cuma aku je blum insap nk geget die .. geram ... kadang tuh faktor mama juga cam aku nih ... hehehe

    ReplyDelete
  27. @eima

    hahahhah...eh aku xdek la nk geget2 ank aku tp klu tngk ank org yg bambam tu geram la aku nk geget...nak jek...bkn dpt geget pong...kang mak bpk budak tu plak geget aku...hekhekhek

    ReplyDelete
  28. Ya Allah...siap tersiat kulit...

    ReplyDelete
  29. @peah @ peps

    hee mcm ngeri ek tp tersiat sket jek...heeeeeee

    ReplyDelete
  30. @mrs.ecam
    bkn mak bapak tuh geget ko ... silap² diorg lempang .. haha

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee