Thursday, July 29, 2010

kerm'S craft GIveway.......

salam..........
dh ptg2 gini semntara nk tnggu loceng bunyik nk blk meh kite juing kuntes dl ek...heeeeeee
g sini tuk joing

sblm tu g buat ape yg d mintak oleh tuan punyer tanah ek...

tepek banner...

done.....cumel tol la banner nih

pastu jadik polower die ek....done jugak...

pastu linkkn n3 korang ke blog die.....jap lg...
tu jek kne buat...snang kn....
hadioh die amatlah manyok n cumel2....
cik kerm klu aku x mnang giveway ni pong bg la aku sebenior cenonet2 pong xpe...
ingat tau...heeeeeee
cumel gilez aku tngk craft ko nih...
x malu tol mntk2 kt org ek....
lalalalalala

meh la weh joing...klu korang tngk hadiah die pong kompom teruja nk joing....
berbaloi bahaloiiii...hihihihihihi

tarikh tutup 15 ogos ni ek...jgn luuuuuuupeeeeeeee

10 comments:

  1. @maslinamansor

    hihhii tngk la kn die ckp tu klu mnang dpt pe...hekhek
    bce...bce...

    ReplyDelete
  2. len kali bgtau la... kuntes.. kuntes.. supaya Teman blh nyusahkn otak Teman nak tafsir apa ker yg cuba dibgtau mak boyot nie... hikhikhik..

    ReplyDelete
  3. hye mrs ecam...hehe thnks sbb joing giveaway cik kerm nie...moge ada rezeki utk kamu..hehe good luck....beghehhhh!

    ReplyDelete
  4. @bain

    alah nme pong giveway x kn x tau itu kuntes...uhuk

    ReplyDelete
  5. @cik kerm

    yeyyyy menang menang...eh blom ek....eheh ober xcited lak...heeee

    ReplyDelete
  6. @♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

    ewahhh cam berlagu plak aku bce komeng ko nih...heh

    ReplyDelete
  7. rajinnyer join kuntes tewww.. uhuhu

    ReplyDelete
  8. @en_me

    nk hadioh pree kne la ghajin...ngeh3

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee