Tuesday, June 1, 2010

hujannnn yg turunnn bagaikn mutiaraa........

tetibe ptg2 gini ternyanyi lagu hujan plak kn....klu kol 2 ke 3 ke ujan nie trn aku ok lg...tp klu dh kol 4 lbh nie...ermm terpk2 blk ni ade kah jln akan jem????uhuhuhhu
x bek ngeluh...ujan ni kn rahmat....nsb bek aku nek kete rini...xpela klu jem pong aku dlm kete leh nyanyi2 ikot radio...leh ngunyah2 kepek....dr aku nek LRT ke komuter lg parah....

ingt x n3 aku yg nie uhuhuhu tau x ms aku blk tu nek LRT ok lancarrrr jek...smpi KL sentral tnggu nyer tnggu 40min br de pgumuman ckp tren delay sbb de pokok tumbang kt bangi...aduss...ok sabo lg tnggu....pastu tren dh nk smpi tp org ya rabbiiii...rmai nk mamp.......aku cian kt org yg peknen kne berdiri lme2 walopong aku pong peknen kn tp klu dh yg 7 bln tu kn x snggup aku tngk berdiri lme2 pastu pns ya hampooon kt bwh tu...de kipas tp x berfugsi plak...display only jek kt situ...mmg hampagas tol kn...

pastu ms tren dtg siap de yg terjerit2 sbb x leh nk kuo org luo dh serbu nk msk ke dlm...siap de makcik ni ank die dh msk kt dlm die x leh nk msk lg...leh imagine x...ank die dlm umo 5 ke 6 taun gitu la...kcik lg...nsb bek de abg polis bantuan tu tlg tarik ank die kluo blk...dh la bwk beg beso2...ouhh yee ari tu adalah ptg khamis yg jumaat tu cuti wesak yek,...so aku assume makcik tu nk blk kg la sbb bwk beg besooooooo bygkn la ngan org rmai2 tu die nk msk gak ngan bwk beg beso...2 tren aku biokn berlalu sbb x snggup aku nk sesak2 org rmai camtu....
bek aku kluo kl sentral blk n solat magrib dl n msk blk tngk2 tren dh smpi...tpat2 bunyik tit tit tit menandakn pintu nk ttp tp alhamdulillah aku dpt msk n dpt ddk....2 la hikmah x yah berebut2 ms awal2 tren smpi...heeeeeeee pis...tp tngk la plak aku smpi umh kol bpe...kol 9 kooooooooo
tobat la nk naik tren lg time esoknyer coti...uhuuuuu pastu time ujan2 nie kompem tren delay...bek la aku jem dlm kete yg insyaallah magrib aku dh smpi umh....n hrp2 arini pong gitu la...dh nme pong duk KL kn...x sah klu xdek jem2 ni...mkn ngan roti bako pong sdap ni....yummy2

mlm td g mentekedarah x hingat padahal tekak rs nk mkn kerang bako jek...tp order penuh meja....skalik sume dh licin br tingat nk snap gambo....tiada maknenyer la kn...x kn nk snap gambo pnggan licin...kantoila kami mentekedarah x hengat mlm td....
menu : -lamb chop
-nuget n fries
-nasi ayam beragas
-kerang bakar
-tauhu bakar
-kepak ayam

haaa bnyk x....aku mls nk gugel gambo sbb rs x real la plak kn...nnti2 la klu aku g mkn situ lg aku snap ek...sjam okeh tmpt tu dr umh aku...gigih aku g sbb nk mkn kerang bako nyer psl...sile amik tau yg sume tu aku n en.somi jek yg mkn...ank2 x mo mkn sbb dieorg dh knyg + ngntk...dh g mkn kol 10 tu kn ms tdo dieorg kn.....hekhek....nk buek camno dh mama korang ni ngidam kn...lynkn jekla yek...

psssttt x sngke en.somi ku bce blog aku ni...ahahahahha kantoi la...ingtkn die x bce skali opis die dh leh access tenet la pulok....klu die dh bce kompem la die komen kn....komen ptama kuo dr molot die "ish sume bnde pong nk cite dlm blog eh" teka pe aku jwb...."of kos la...sye kn blogger tegar" wakakakkakaka...spe ntah ajo...ampunnn bangggg

10 comments:

  1. blogger tegar ka?? cheit..
    tapi citer pasal hujan ni, memang konfem la jalan jem.. layan..

    ReplyDelete
  2. haah beb, kalau terlampau penuh mcm tu aku salu biar kan jek tengok jelah. agak2 terlampau sgt, naik atas amik teksi hahaha

    penah tunggu lama gila sbb katanya masalah elektrik ke ape entah

    ReplyDelete
  3. blur33 : tgar x tegar sngt la....klu btol3 tegar kompom shari aku wat 10 n3..tu ayat nk slmtkn diri jek...klu x kompem aku kne bhn hekhek

    wanie : aku mmg x kose nk rebut2tan....bek aku lex2 tngk gelagat org kui3

    menitisenja : eh pasan ek....boring ah layout lama tuh...ahaks...

    ReplyDelete
  4. blog mas hubby tak pernah baca walaupun tahu... hehehe

    ReplyDelete
  5. huhuhu .. bahayanyaaaa kalo ada budak2 macam tue ....

    ReplyDelete
  6. beb..ko igt lg x linda ikm ngan abdollah ikm..depa dah kawin..linda baru bsalin baby boy..aku jumpa kat mydin subang..ko ade fb x?senang sikit guna fb..

    ReplyDelete
  7. maslinamansor : yeke die x bce??? yakin ke??? hihihihi........

    nieza ishak : btol3.....

    qistinamy : ouhh linda ek...ingt2 lupe la...heeeee pis...aku xdek pesbuk la...huuuu

    ReplyDelete
  8. Hahaha kantoi laki baca blog....xpe jwp nye blog ana yg punya....hahahaha

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee