Friday, June 25, 2010

arini aku kje setelah 2 ari coti.....


eh ade ku kesah ko coti ke ape....sadap u...sebok jek...

salam sume....
dh ari jumaat dh kan....kjap jek rs...mcm br jek coti sabtu ahad...esok dh jmpe lg ari sabtu...huuuu
yee aku coti 2ari lps....rabu n khamis...pakcik en.somi meninggal dunia....sume terkjut sbb xdek skt xdek ape...tibe2 dlm usia 40thn die meninggalkn kami....kesian kt isteri n ank tunggal die....tp nk buat camne kn...dh ajal..kite nie pong x tau bile ms ajal kite...bersiap sedia jek lah...hrp2 kite mati dlm keadaan yg baik dan beriman lah ye...amin insyaallah....

aku dlm mud ngntk lg nih...padahal coti 2 ari dh...nk kata tlebih tdo...ermm ye kot...kui3.....

oh yee aku x update lg ek gambo ank aku sblm n slps d cantas rambut derang ritu...heeeee
skip sbb nk wish besday ajib kn....heeee
okeh ni gambo ank2 aku sblm n slps...amacam chantik takkk...eh slh....
encem takkk...heeeeeeee

a'an sblm rmbt d zass...zasss.....niela rmbt yg ayah die ckp cam bruce lee tu...heh
x sme langsung....

slepas...dr pandangan sisi...cewah.....cam nk wat drawing lak de pndangan sisi dpn blakang nie ek...kui3

heee nie la hasil dr tukang gunting yg berpengalaman....nmpk la matang sket hero aku nih....skang an nmpk sedikit chubby...bgs2...bg sokongan kt mama n ayahnyer yg sdang menggemokkan bdn gak nih...hikhik
oh yee bintik2 kt dahi a'an pong dh smkin ilang...dh encem blk dh...aicehhhh....

nie rupe ajib sblm d gunting rmbtnyer oleh ayahnyer dgn pakse-rela...kui3
ekceli nk tnjk rmbt blah blakang die tp x dpt la plak...rmbt blakang die cam curly2 gitu...klu lps mandi nmpk la sebeno eh rmbt ajib blah blakang tu panjangggggg....dh cam berekor plak rmbt ajib nih...gangster sungguh....ank sapa nih???

setelah siap d cantas oleh ayahnyer...nmpk cam d sodok tikus jek...al maklum la tukang gunting x pngalaman sngt kn...hikhik...ampun tuanku....

yee muke ceria ajib lps berambut pendek....ayah die ckp dh x nmpk cumel....dh nmpk cam bdk beso....eh mmg dh beso pong ajib nih lah...nk dpt adk dh pong....huuuuu

e ehhh dh kol doblas...ms utk makan n beronggeng...arini kn ari jumaat ms lunch 2 jam....cukop tuk mkn n beronggeng cik kiah....yok2....perot dh nari2 lagu dangdut nih...heeeee
esok wiken dh....ari utk membayo ms tido yg x ckp...he heh....tu pong klu x kene kerah bngn awal la.....malu seyy kne tgur ngan ank2 sbb bngn lmbt...ish3 rs nk nyorok bwh katil jek bile ank tgur "mama bngn la ma...dh siang......mandi..." kui3 x pong die ckp kuat2 mmg nk bg 1 tmn dngo "mama bngn la ma...abg dh lapooo" huuu kompom aku terus bngn g dapo wat bekpes....ahaks...
dah jom mkn dl...kang smbg blk.....zasssssss

17 comments:

  1. eh ceh ko coti ghupe nye...lain dh muke bdk2 ni bile ptg rmbut yek...cm nakula gek....leper je pale dia dh....la ni dh tumbuh tapi still keteng2..... ~ tompok ~

    ReplyDelete
  2. salam takziah..bile dah masa ..sesaat pon takkan terlewat..rrenung2kan...

    ReplyDelete
  3. @Anonymous

    kui3 ye muke bdk baik jek kan...kui3...alaa klu keteng tu ttp la keteng....hikhik

    ReplyDelete
  4. dah beso dah pun ajib...
    hehehe..
    baru nampak matang...
    ;)

    ReplyDelete
  5. takziah beb! patot la lama ko cam menghilangkan diri! apa pong jaga diri keh!

    ReplyDelete
  6. coti juge ropenyer ko yer.....hehehe...

    ReplyDelete
  7. everyday i cuti uools....hehehehe

    ReplyDelete
  8. Hurmmm dah encem da budak kiut itu hihi..ehhhh dah tukor umah baru yek..tomey gak..cam ade air ujan laaa hehe..tanye sket bulih? cane nak buat tag name kat gambo tu ek...cumilll ler =D

    ReplyDelete
  9. @YanaNuar

    kui3 maceh puji umh sye...nie kesan dr ghajin mengodek lah nih...hikhik...cop mohor tu mntk kt e.l.l.i.s.m.e lah...g kt n3 ai yg ni n mntk elok2 ngan die k...hikhik

    http://mrsecam.blogspot.com/2010/05/nak-watermark-pree.html

    ReplyDelete
  10. tahziah utk pakcik ko...

    wahhh ... dah hensem bebenor kedua2 hero .... :)

    ReplyDelete
  11. dah pendek rambut masing2..tp takpe, tetap maintan ensem n comel...meh jadi menantu acik nak tak heehehehehe

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee