Friday, May 14, 2010

AnAk ouhh anAk.....

salam kawang2 sumeeee..
yey koje aku dh siap....pastu pe lagikkk dh bleh la nk kmas2 brg g berambbb dr sini ek...tuan punyer tmpt gu dpn dh naik kje...eh mcm cpt la plak die abes pantang ek....2 bln dh ke??? mmg cpt btol ms blalu...cewah....

smbil tnggu nk lunch smpt kot hapdate blog ek...kih3 perotku dh lapo tahap gaban ke 18 nih...aduiiiii

nie nk cite psl ank2 aku....eii x tau la nk ckp...smlm pngasuh aku ngadu de jiran sblh umh aku ckp ngan die..."klu magrib2 salu dngo ajib nangis...knape ek" pttnyer die tnya aku la...pekejadahnyer die g tnya pngasuh aku kn...dh la pngasuh ank aku 2 duk lorong len dr aku...mne la die tau....tp pngasuh ank aku tnya la aku...die tkot kot2 ank aku 2 kne something ke or die jg x btol ke kn...tkot sbb tu ms blk ank aku merengek ke....

pastu aku pk2 apesal ek ajib nangis...pastu br tingat....ouhhh hemm aku kn mmg salu blk time2 kol 7lbh kn....klu en.somi xdek mmg ank2 aku ngengade sket....ajib la terutamanyer....salu crik pasal aka nk perhatian aku....kne usik ngan nazhan pong nk nangis...n salunyer sbb rebut2 menan laaa....die klu bleh nk aku 24jam duk sblh die...abes dh aku blk pong kol 7 lbh kn...mne nk mandi lg...solat lg...salu klu die nangis mmg aku x lyn sbb klu aku lyn laaaagik la ngengade peel die...tu sbb aku biar jek n nnti die diam sndri la...ghupenyer jiran2 aku pasan la plak....yela ajib 2 pong nangis bkn gheti slow kn....
nazhan pujuk pong mmg die bo lyn....nk akuuu jugak pujuk die...hailahai ankku 2 kn...

bersme2 ini aku sertakn gambo2 dieorg mlm td...nie ms die pakse aku ddk dpn die tngk die main....huuuuuuuuuu x dapek la mama wat kje umh (bleh la ngelat bg alasan kt en.somi ajib nk mama die ddk dkat die jek so x leh wat kje umh...kih3)


menan yg salu menjadi rebutan...padahal mlambak menan camni kt umh...n aku salu klu bli menan mmg bli 2...xdek bli 1 jek sbb mmg tau dh akn jd rebutan punyer...tp walo dh bli 2 pong dieorg totap nk rebut yg 1 tu jek...hangin tol...2 sbb aku kdng2 mls nk lyn klu dieorg nangis sbb rebut menan...bek aku lyn tb...kui3

pusingan pertama nazhan la mnang....tngk la tu die siap sorok bwh bantal lg moto 2...ingt ajib x nmpk ke...

hah ni ms nk mulekn pertarungan kali ke 2 sbb ajib dh nmpk nazhan sorokkn mto bwh bantal 2....tngk la ajib tnung nazhan 2...tatot takkkkk hiiiiiiiiiiii

bile aku mrh due2 nk fire aku...e ehhhhhh lwn tokey nmpk....letak kt bilik gelap kang br tau...bile dngo blk gelap msing2 buat muke kesian....huuuuu

eh aku klu ckp nk letak dieorg dlm blk gelap mmg aku buat btol2 bkn acah2 jek ek...sile la gerun bile aku ckp cam 2 yek...
dan2 tu gak nazhan ngan rela ati bg menan 2 kt ajib....

dan akhirnyer berdamaiiiiii...gitu la dieorg ni....gado2 kjap jek...nangis2 pong kjap jek...pas 2 main la blk...nk majuk lme2 bkn dpt pe pong....tol takkk heeeeee

oleh krn dieorg dh bdamai aku pong bg upah roti john ni....tp sungguh x sdap roti john ni...ade rs acar buah plak...uish bkn kegemaran aku la...huuuuuu ban la kdai akak yg jual roti john nie sbb x kne ngan slera aku....hukhuk

ank2 aku no hal...serupe cam ayah die...mkn x cerewet....sume pong telan...mama die jek ngengade bab mknanan ni...eh yelah kang kolo aku mkn pastu terbuek spe yg susah....akuuuuuuu jugak...huh

dhla mls la aku nk lyn...(eh ko ckp sndri ke???) mayam dh ajak trn lunch...nk g KLcc jap...spe nk ikot angkt montot skang n gerak...lmbt aku tnggl ek...daaaaaaaaaa

psssttt nk ckp gak...spe pasan aku dh de cop mohor 2??? kui3 lalalalala......

14 comments:

  1. sedap roti jon...
    adoiii...

    p/s: pasan je cop mohor tue...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  2. siap sorok bawah bantal tu.. kehkehkeh..
    tak abis-abis ngan cap mohor ko..

    ReplyDelete
  3. meniti senja : x...nmpk jek sdap...indah gambo dr rs...huhuhuhu
    maceh pasan cop mohor aku...kehkehkeh

    blur33 : ko jeles aku de cop mohor kn??? lalalalalalala........

    ReplyDelete
  4. mcm2 kerenah anak2 kan sis...

    wah canteek WM dier!!

    ReplyDelete
  5. cantek cap mohor tu... camne nak buat arrr... leh ajar?... nak gak...

    ReplyDelete
  6. saya..saya..saya pasan..ekekkee...kali ni banyak plak short form..sampai susah nak paham...

    tp budak memang takut dgn bilik gelap....ehehhee

    ReplyDelete
  7. mas perasan ada copyright tue... :)

    Bila ada 2 hero, mesti macam nak pecah rumah dibuatnya kan... :)

    ReplyDelete
  8. hahaha..kelakar la cite ko ni rozie..ade2 je la kan..tp x baik beb, waktu maghrib kalo bdk nangis ko biarkan..org tua kata kalo anak nangis mlm2 pun kena pujuk diam..bila leh jumpa beb?rindu la nak jumpe ko..ko ni mcm x nak jumpe aku je..bze memanjang je..(teringat kisah kita masa gi kuala terengganu dulu kan)

    ReplyDelete
  9. oh sedapnye roti john!

    hahah comel siap sorok bawah bantal

    ReplyDelete
  10. jelajah dari blog ben. jemputlah ke rumah saya pula :)

    ReplyDelete
  11. Anak-anak yang lasak..
    Mesti maknya pun Super lasak gak :P
    hehehe

    ReplyDelete
  12. sleeping beuty : cantek WM ai??? tengkiuuuu hikhik.,,,,

    kancilbiru : pakatan??? keh3 tau xpe....

    ejamaria : sile refer my previous n3...tengkiu...hekhek

    Queen : alamak yeke??? x pasan la bnyk lak shortpom...aim soriiiiiii len kali sye btolkn yek...hakhak

    maslinamansor : maceh sbb pasan...wakakakakkaka...gile glemer...btol mmg mcm nk pcah umh ai...tnggl sket lg nk roboh...uhuhuhuhu

    qistinamy : heee klu de mende kaco die magrib2 aku tau insyaallah...nie mmg nangis sbb nk manje la...dh bese dh...klu aku pujuk lg menjd2 plak mlalak die...jln t'baekkk biar jek...x smpi 5min pong die dh benti nangis bile tngk aku wat x tau jek...hekhek

    wanie : x sdap laaa nmpk jek cam sdap

    menitisenja : x.........huuuuu

    k.mas : heeee tengkiu...insyaallah kang sye jenguk yek

    misgee : err mne tau nih??? ahaks...

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee