Thursday, March 25, 2010

award lg dan LAGIIII.........

adoiiii...dpt award lg wehhh.....nie bkn mngeluh tp sbb x sngke nokk...bnyk tol aku dpt award nie (eleh br 3 yek..) koje aku asyik la post award....n3 yg berkurun x post lg....karang2 la bile de time ek...thi ihihihihi.....

besela nk dpt award ni msti de rules die ye takkkkk

1. ucapkn maceh kt spe yg bg award nih --->
liessa la spe lagik ghajin nk bg award ni kt aku kn...ahaks

2. pass kt 15 blogger yg kamu rs fantastic bombastic plastik beg ---->
klu aku nk bg kt sume blogger n follower aku bleh x???? heeeee
1. enjelinajolipit - ko jgn majuk lg ngan aku ek...peace
2.k.eynda
3. neenaanuar
4.cikchelsea
5.julie
6.sumijelly
7.desirequeen
8.diaribonda
9.adieyza
10.rina-san
11.farenova
12.alkisahank_ain
13.liza
14.mamataya
15.joyahsport

3. bgtau kt blogger yg ko bg award ni kt dieorg ---->
aaaa errr insyaallah...heeeee

4. bg 7 perkara tentang kamu -----> alaaa nk kne wat ke???? huhuuhuhu

1. aku ske ktawa...hohohoho
2.klu org x knal aku dieorg ckp aku sumbung sbb muke aku siyes....alaa try cube test tgo sye dl...insyaallah sye lyn anda smpi anda x terlyn akan sye....keh3
3. aku de 3 hero...en.lakiku,a'an n ajib....heee pis
4. kdng2 cpt mrh....astagfirullahalazim....kurang sbr btol anda nih...hikhik
5.ske kwn ngan org yg kpala gile tp bkn org gile yek...x ske kwn ngan org yg siyes sngt...huuu
6. sensitif pd perkara2 yg mnyedihkan
7. alaa pe lg aku ni tulis nih???? haa ade pong....aku seorg blogger...kah3

sbeno eh aku nk bg kt sume blogger award nie tp letih plak jari jemariku ini...yg x dapek 2 jgn le tecik ati...insyaallah pasni manyok lg award yg akn ku dpt (ceh perasan...blah la lu) so insyaallah la pasni giliran anda2 yg len plak ye...akhir kata dr sye...plz plz plz kamo jgn nakal...kah3

14 comments:

  1. fuiyyooo...sejak2 jadik blogger ni award berlambak2...kuikuikui...
    erk...nk tnya sket, muka ko nmpk sombong ke? aku rasa idak..., mcm doralin ada la...hahahahahahah...jgn marahhhhh..

    ReplyDelete
  2. beb!! TQ for da award! sesungguhnye ku menerima ngan tangan yg terbentang luas terbuka... hehehe..

    btw..aku dah penah buat this tag lah.. you can refer here yeah!

    http://neenaanuar.blogspot.com/2010/03/beautiful-blogger-award.html

    ReplyDelete
  3. waa no 7 tu tak aci tauuuu ...kekekeke

    ReplyDelete
  4. aku bg ko, ko bg aku..bagus la..haha.

    mekaseehhhh puan ecam =p

    point ko yg no.2 tu sejibik sama mcm aku. org slalu kata aku sombong T______T

    ReplyDelete
  5. julie : jap2 aku nk imagine muke doralin camne...huhuhuhuhu

    menitisenja : ha ah aku pki pencuci jenama top...kih3

    neenaanuar : alaa xpela kire ko mmg beutiful la 2 org bg manyok kali...kah3

    cik cc : aku bg ko...ko bg aku...ko bg aku...aku bg ko...hahahahhahah...bgs la kn...saling bg membagi...pe aku merepek ni lahai...

    p/s : biar org ingt kt sumbung yg pntg hati kt baik...cecehhh

    maslinamansor : maceh...errr



    wanie : bleh la kn...asalkn ckp 7...kah3

    ReplyDelete
  6. ko sama dengan aku la pulak ciri2 tu. cuma aku ada 4 hero. bukan 3. uhuk!

    so aku konsider ni entri aku la jugak ye? bole??????????????????????? kalo tak bole, tunggu la sok rumah ko aku simbah dakwat merah. muahahha

    ReplyDelete
  7. Akak rasa akak pun ada bg award ni kat awak jugak..

    ReplyDelete
  8. Thanks sebab ingat kat akak....akak dah dapat award ni tapi terharu sebab masih ramai yg bagi :-)

    ReplyDelete
  9. enjelinajoli : pergh ko nie men ugut2 plak...uhuhuhu...ko simbah cat kaler pepel la bleh...aku ske kaler pepel...hekhek

    azmiezas & k.eynda : eh xpe kt dpt award bnyk2 kali maknenyer kt mmg BEUUTIFULL la kn...ahaks

    ReplyDelete
  10. uhuk3... terror ar kawan aku sorang ni..
    byk da awrd yg dia dapat....
    jeles aku uwaaaarrr...

    ReplyDelete
  11. manyoknyer award...gile ah cik ecam nyer bini nih...

    ReplyDelete
  12. liza aziz : eh ko pong aku dh bg award kn?? ?hikhik.....

    joyahsport : EN.ECAM bkn cik....uhuuhuhuhu

    ReplyDelete

maceh sbb sudi komen yek...heee